مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

بغض ابدی

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۷ ق.ظ

 

بی تو این شهر برایم قفسی دلگیر است

شعر هم بی تو به بغضی ابدی زنجیر است

آنچنان می فشرد فاصله راه نفسم

که اگر زود اگر زود بیایی دیر است

رفتنت نقطه پایان خوشی هایم بود

دلم از هرچه و هرکس که بگویی سیر است

سایه ای مانده ز من بی تو که آینه هم

طرح خاکستریش گنگ ترین تصویر است

کاش می بودی و با چشم خودت می دیدی

که چگونه نفسم با غم تو در گیر است

تارهای نفسم را به زمان می بافم

که تو شاید برسی ، حیف که بی تاثیر است ...

 

شاعر : سوگل مشایخی

 

 

 

پ.ن :

این روزهای پاییزی و تاریک که با زمستان درآمیخته را اصلا دوست ندارم ، حال دلم خوب نیست و لبخندی زورکی و مصنوعی بر لب ، ترجیح می دهم بیشتر سکوت کنم و ببینم تا که چیزی بگویم.

این روزها همه اش شده کار و کار و کار و نمی دانم آن دخترک خندان و سرخوش که دامن کوتاه گلدار چین چین دار با جوراب سفید و کفش های عروسکی می پوشید کجاست؟

 

ساعت ها چه بی محبا و وحشتناک از کنارم می گذرند و من چه حیران دقایقم ...

 

این روزها خوشی های ساده می خواهم ! مثلا یک گوشه بر روی یک مبل راحتی بشینم و در حالیکه لیوان چایی داغ و خوش عطر در دست دارم ، کتاب بخوانم !!

 

 

۹۸/۰۹/۱۴
سارا سماواتی منفرد

دل نوشت

شعر

گذشته های دور

نظرات  (۴)

سلام
منم
یعنی منم همینطور
پاسخ:
سلام

ممنون 🌹
۱۴ آذر ۹۸ ، ۱۳:۳۲ اشکان ارشادی
سلام
واقعا همه دلگیر شدند.
شعر زیبایی بود بخصوص : که اگر زود ، اگر زود بیایی دیرست.
شعر زیبایی بود. هرچقدر هم شعرا از درد و غم و رنج و.... هم بگند بازهم کمه.

تشکر.
پاسخ:
سلام
ممنون جناب ارشادی 😊
۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۹:۵۴ کارمند مجرد
ان سال هایی که بلاگفای شما را می خواندم چه ارزوهایی که برای ازدواج و زندگی نداشتم... همه گیر هستند بزرگوار.. همه
حتی آنهایی که تظاهر می کنند خیلی شادند!
پاسخ:
سلام

به امید روزای بهتر ...

متاسفانه همینطور هست.

ممنون ((-:

راستی هنوز تو بلاگفا هستید؟؟

ممنون بابت اینکه هنوز اینجا را می خوانید چون دیدم تو بیان دیگه نیستید.
۱۵ آذر ۹۸ ، ۲۰:۲۲ جناب منزوی
سلام بر بانو منفرد :)
همه یه جورایی درگیر هستند و برای خودشون وقت ندارند.
شعر زیبا بود
پاسخ:
سلام

بعضی ها عادت کردند اما من دوست ندارم عادت کنم برای همین یجورایی سخته دیگه.
ممنون از شما ((-:

ببخشید که حس سردی داشت این نوشته اما پاییز امسال را دوست نداشتم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">