مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

بی خیال فقط یک زلزله بود !!

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵ ب.ظ

در رِخوَت کرونایی مقابل تلویزیون خوابم برده بود که صدای انفجار مانند و تکان زلزله تمام وجودم را سرریز از استرس و آشوب کرد از زمین تِلو تِلو خوران بلند شدم .

صدای قلبم را به وضوح می شنیدم.

داد زدم علی زلزله ... زلزله !!

علی خواب بودش و تکان زلزله او را هم بیدار کرده بود و از فریاد من هراسیمه از اتاق بیرون آمد و گفت : " نترس بیا اینجا تو چارچوب در وایستیم"

یک کم ایستادیم و دیدیم که همسایه ها دارند بِدو بِدو از پله ها و آسانسور می روند پایین توی خیابان.

هم همه ای عجیبی برپا بود ...

به علی گفتم بیا ما هم بریم پایین ...

گفت : " وِلش کن تمام شد زیاد جدی نگیر ... ! "

گفتم پس من میرم ببینم چه خبره در حالیکه دوباره داشت می رفت که بخوابه با صدای گُنگی گفت باشه برو .

مثل دفعه قبل که تهران زلزله آمد خانم های همسایه در سریع ترین زمان و با پوشش خاصی خودشون را به خیابان رسانده بودند و شوهران گرامی هم در حال خروج خودروهایشان از پارکینگ ها !!

یک حسی بهم گفت سارا بی خیال برو بالا راحت بگیر بخواب ... گیریم چند ساعتی هم اینجا بیرون بودی چی می خواد بشه !

همینطور که داشتم می آمدم بالا دیدم هنوز هیچی نشده یِ بنده خدایی صف ماشین ها تو پمپ بنزین ها را تو اینستاش گذاشته ! تو دلم چندتا لیچار بارشون کردم و گفتم اینا دیگه کی هستند !

گوشی را خاموش کردم و گذاشتمش روی میز و دیدم علی خوابش برده و من هم خزیدم زیر لحاف و دیگه هیچی نفهمیدم .

 

 

۹۹/۰۲/۱۹

نظرات  (۱۰)

سلام خوبید؟ طاعات وعبادات قبول.
پاسخ:
علیک سلام

ممنونم و طاعات شما هم قبول باشه ((-:
۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۰۶ سارا سماواتی منفرد
انگیزه اونایی که چند دقیقه بعد زلزله رفتند تو صف پمپ بنزین واقعا برای من ناشناخته هست و فکرم را بدجوری مشغول کرده !!!
سلام.طاعات قبول.
خدا رحم کنه
یحتمل بنزین میزنن که ساعات بیشتری تو ماشین باشن و!!
پاسخ:
سلام

ممنون و طاعات شما هم قبول

واقعا خدا خودش رحم کنه ، نمی دانم اما اگه زمستان بود باز بیشتر قابل قبول بود.

((-:


تحلیل رفتار مردم ایران تو خوشی ها و بحران ها فقط کار خداست. من تا حالا ندیدم جامعه شناس یا مفسری که سرخط درستی از رفتار ایرانی جماعت بده.بس که ملت پیچیده و عجبیبی هستیم ما...
پاسخ:
سلام


بله همینطوره .

ممنون.
۰۲ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۲۳ اشکان ارشادی
سلام
لطف عالی مستدام . دیدم به وب حقیر ، سرزده اید.
پاسخ:
سلام

؟؟؟؟؟
۰۴ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۶ جـودی خآنوم :)
سلام.عیدتون مبارک :)
بنظرم نمیشه اینطوری قضاوت کرد راجب رفتار آدما... باید از نزدیک تجزیه وتحلیل کرد...!
پاسخ:
سلام و عید شما هم مبارک باشه ؛ ممنون

این در مورد رفتار فردی نبود بلکه منظور رفتار جمعی و اجتماعی جامعه بود .

مثال های دیگه مثل زمانی که نباید خرید کنند هجوم می برند به فروشگاه ها یا خرید خودرو و سکه ...

به هر حال ممنونم که نظرت را گفتی و همین مهمه .

((-:
۰۵ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۵۳ مهرزاد شهسوار
سلام خسته نباشین
لطفا" وب منو لینک کنین که در این حرکت شما ثواب عظیم و برکتی فراوان نهفته است.منتظر جوابتون هستم
پاسخ:
سلام
ممنونم .
لینک شدید....

تا بعد که بخوانمتان ((-:
۰۷ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۳ مهرزاد شهسوار
سلام لینک و دنبال شدین
پاسخ:
سلام
ممنون لطف کردید.
۰۷ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۳۸ مهرزاد شهسوار
صف پمپ بنزین
ای خدا
فقط زیر لوستر کسی نخوابه خطرناکه
پاسخ:
امروز هم مجدد زلزله آمد فکر کنم یک کم موضوع جدی شده ...
۰۸ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۳۶ مهرزاد شهسوار
خدا بخی بگذرونه
پاسخ:
ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">