مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

تکرار

جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۰ ب.ظ

 

امشب تمام حوصله ام را

در یک کلام کوچک ...

در تو خلاصه کرده ام !

ای کاش می شد ...

یکبار ...

تنها همین یکبار

تکرار می شدی !

تکرار ...

 

 

شاعر : قیصر امین پور

۹۷/۰۹/۱۶

نظرات  (۱۲)

۱۶ آذر ۹۷ ، ۲۱:۴۴ جناب منزوی
من به یک بار قانع نیستم، ولی همون یک بار هم نعمته

سلام
کم پیدا هستید :)
کم مطلب میذارید :)
ولی مطالب خوبی میذارید :)
موفق باشید
پاسخ:
سلام

واقعا همون یکبار هم غنیمته ...

لطف دارید (-:

مشکل همیشگی من باعث کم رنگ بودنم هست ( کمبود وقت ) (((-:
نخندین ...
کاش میشد ...

سلام :)
پاسخ:
سلام
ممنون جناب قدح 😊😁

کاش می شد ...
۱۶ آذر ۹۷ ، ۲۳:۲۷ آقای بیدل
گفت کم گوی و گزیده گوی چون دُر ،
به نظرم به همین رویه ادامه بدین :)
پاسخ:
سلام

خوبید ؟
چشم ، حتما .  😊😉
۱۶ آذر ۹۷ ، ۲۳:۴۰ آقای بیدل
الحمدلله ، شکر ...
شما خوبید ؟ خانواده ی محترم خوبن ؟ :)
پاسخ:
ممنون
شکر خدا 😊
سپاس☺
با توجه به سبقه و علایق سیاسیتون عرض میکنم البته به طنز:
مراقب باشید به جای تِکرار، تَکرار نشه!
:))
پاسخ:
چه عرض کنم ...
😄😄😄


به‌به :)
پاسخ:
سلام
ممنون
😊😉
۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۶:۳۱ حسن مجیدیان
خدا رحمت کنه مرحوم قیصر رو. عجب طبع بلندی داشت.
اینکه شما کم گو و گزیده گو هستید یه نعمت و موهبت بزرگه که ان شاالله هیچ وقت از دستش ندید. الانه متاسفانه همه شهوت حرف زدن دارن...
پاسخ:
سلام
ممنون
من که خیلی شعراشون را دوست دارم و ان شا الله روان شاد باشند.
مشکل امروزمان این هست که همه بدون کمترین دانش و آگاهی حرف می زنند و در مورد همه چیز اظهار نظر می کنند. البته ایرانی ها کلا اینجوری هستند !
خدا من را از این بلای بزرگ مصون دار . ( آمین )
😊😉😂😂😂🤣😁
قیصر و تنها قیصر...
کاش تکرار میشد
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتان ((-:

می گویم و می خندم و اما ...
من خسته ام از این تکلم ها

ازاین قسمت شعر مطلب آخریتون خیلی خوشم آمد و دوستش داشتم .

شرمنده چون نظراتش غیر فعال بود اینجا نظر دادم  ((-:

ممنون!
خوشحالم که دوست داشتید
پاسخ:
لطف دارید 😊😁
۲۰ آذر ۹۷ ، ۲۳:۱۰ سیّد محمّد جعاوله
زیباست.
پاسخ:
سلام
ممنون 😊
بسمه
تعالی
سلام
خوشحال میشم ب وبلاگ منم سر بزنید.
ممنون
پاسخ:
علیک سلام
حتما چرا که نه ...
در اولین فرصت 😉
بله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">