مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

زهر مار

دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۲۵ ب.ظ

  امسال خیلی غیر منتظره و شانسی موفق شدم برای اولین بار فیلم های جشنواره فیلم فجر ( جشنواره سی هفتم ) را در زمان برگزاری خود جشنواره ببینم !

چهار فیلمی که دیدم و به مرور در موردش خواهم گفت :

زهر مار ( کارگردان سید جواد رضوی )

دیدن این فیلم جرم است ( کارگردان رضا زهتابچیان  )

سرخ پوست ( کارگردان  نیما جاویدی )

رد خون ( کارگردان  محمد حسین مهدویان ) 

 

        

 

و اما زهرمار که یک درام اجنماعی با مایه هایی از طنز و شوخی است.

ماجرای فیلم درباره یک مداح و یک فروشنده مواد می باشد که در طی داستان در کنار یکدیگر قرار می گیرند یک فیلم فارسی با همه مولفه هایش که شما را تا آخر فیلم با خود همراه می کند.

بهتر است بیشتر از این در مورد داستان نگویم تا اگه فیلم را دیدید جذابیت تماشای آن حفظ شود.

بازی سیامک انصاری مثل همیشه دیدنی و جذاب است و البته شبنم مقدمی بازیگر مقابل او بسیار خوب از عهده نقشش برآمده است.

در این فیلم شقایق فرهانی و برزو ارجمند هم نقش ایفا می کنند.

        

نقش اصلی فیلم یعنی حشمت از نظر من صادق و راستگو بود اما آدم هایی که اورا احاطه کرده بودند افراد ناسالم با انگیزه های مشکوک بودند.

سوژه فیلم تکراری است همان آدم های مذهبی ریاکار سال های اخیر که زیاد دیده ایم ...

به هر حال دیدن این فیلم با اینکه ممکنه سطحی و مبتذل به نظر بیاید خالی از لطف نیست .

 

پ.ن : این نقد فیلم نیست چون در تخصص من نیست بلکه حس و حال و ارزیابی من پس دیدن فیلم است.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۲
سارا سماواتی منفرد

جشنواره فیلم فجر

فیلم نوشت

نظرات  (۸)

۲۲ بهمن ۹۷ ، ۱۶:۵۱ ابوالفضل ملکی
یکی از بزرگترین سایت های دانلود.
www.iransaft.lxb.ir
با ما باشید. در صورت درخواست فایل ادمین های ما فایل را در سایت www.iransaft.lxb.ir قرار خواهند داد.
www.iransaft.lxb.ir
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۲۱ ♕αяαмεsн♕ ...
من هیچ کدوم رو ندیدم اصن
پاسخ:
هنوز اکران عمومی این فیلم ها مانده ...
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۴۴ امیررضا خانلاری
سلام
جالبه موضوعش /:
فرصتی پیش اومد می بینم :/
پاسخ:
ان شا الله
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۴۷ ♕αяαмεsн♕ ...
اهاننننننننننننن
جالبه که از فیلم تعریف کردی :))
پاسخ:
سلام
فیلم را دیدی ؟؟
من تعریف نکردم اگر هم تعریفی هست از جنبه بازی بازیگران هست و فیلم را هم مثل بعضی ها نکوبیدمش چون به هرحال داستان و حرفش را قابل تامل دیدم.
فیلم فارسی تعریف نیست ...
اما ارزش دیدن دارد.
سلام
نه اما بطور کلی نقد زیاد شنیدم.
پاسخ:
من حسی که دیدن فیلم برایم ایجاد کرد را گفتم.
مطمئنا نگاه حرفه ای یک منتقد فیلم می تواند متفاوت و کارشناسانه تر باشد.
من هم رد خون و ۲۳نفر رو دیدم واقعا رد خون عالی بود من نمیدونم چرا بهش سیمرغ ندادن !!!:/
پاسخ:
چون شبی که ماه کامل شد را ندیدم نمی توانم اظهار نظر کنم .
🙄😣😊
در مجموع، امسال فضای کلی فیلم ها نسبت به پارسال بهتر بود.
ولی انتخاب برترین ها غیر منصفانه بود. شاید به دلیل اعمال نفوذ اسپانسرها..
پاسخ:
سلام
موافقم
اگه غیر از این باشه باید تعجب کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">