مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

سرخ پوست

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ق.ظ

دومین فیلمی که در جشنواره فیلم فجر سی هفتم موفق به دیدنش شدم « سرخ پوست » بود !

فیلم سرخ پوست ساخنه آقای نیما جاویدی فیلمی قصه گو با داستانی روان و فاقد هرگونه پیچیدگی های معمول بود.

شروع خوبی داشت اما پایان فیلم را من در نیمه نخست فیلم حدس زدم .

بار اصلی فیلم بر روی دوش نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار بود.

 

         

 

        

نوید محمدزاده با کارکتر متفاوتی از آنچه از او سراغ داریم در این فیلم ظاهر شده بود که نکته جذاب فیلم از لحاظ من بود.

طراحی لباس خوب و طراحی صحنه بد نبود و از وسایلی که در سال وقوع داستان فیلم وجود نداشتند استفاده شده بود تو همه اینها تلویزیون مبلی و آنتن دهه شصتی آن و پخش تبلیغش خیلی تو ذوق می خورد.

تغییر رفتار قهرمان فیلم در پایان آن به یکباره و بی منطق می نمود ...

بهتر بود این فیلم را در شبکه نمایش خانگی می دیدم تا تو سینما !!

 

پ.ن : این نقد فیلم نیست چون در تخصص من نیست بلکه حس و حال و ارزیابی من پس دیدن فیلم است.
 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
سارا سماواتی منفرد

جشنواره فیلم فجر

فیلم نوشت

نظرات  (۸)

خیلی هم عالی

منتظرم نظرتون رو برای بقیه فیلم ها بخونم
پاسخ:
سلام
ان شا الله به زودی 🙄😁
حس و حال و ارزیابیتون متخصصانه س :)
پاسخ:
سلام
این الان جدی بود یا شوخی 😎
۲۴ بهمن ۹۷ ، ۱۱:۴۷ ♕αяαмεsн♕ ...
بعله.......
پاسخ:
سلام
ممنون.
۲۴ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۵۷ ♕αяαмεsн♕ ...
سلام
پاسخ:
علیک سلام 😁😁
سعی دارم با خانوما شوخی نکنم :)
پاسخ:
پس جدی بود ...
ممنون از شما 😊
:)
فیلم بعدی
پاسخ:
سلام
چشم ...
نمی خواهم بی حوصله بنویسم حتما در اولین فرصت   ((-:

ممنون ...
سلام عزیزم :)
پاسخ:
علیکِ سلام 😊😁
۲۹ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۱۱ جناب منزوی
اون موقع زود به زود می اومدم مطلب نمیذاشتید الان که دیر به دیر میام ماشاءالله مطلب گذاشتید :)
به این نتیجه رسیدم فیلم رو نبینم بهتره :)
پاسخ:
ممنون از اینکه هستید و حضور دارید

درسته ... اما من میگم همه فیلم ها ارزش یکبار دیدن را دارند البته به شرط که وقت داشته باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">