مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

من را برای حجابم سرزنش نکنید !

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ق.ظ

 

دوست من می دانی ... ؟؟ !!

با عِلم حجاب داشتن کار هر کسی نیست ... !

جرأت می خواهد و اعتماد به نفس .

حجابم به من قدرت میده !

حجابم تأکید میکنه که من برای خودم ارزش قائلم !

پس من را برای حجابم سرزنش نکنید !

 

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۶
سارا سماواتی منفرد

آزادی حجاب

حجاب

چادر مشکی

نظرات  (۱۸)

آفرین دختر خانم گل محجبه ایرانی:)
آفرین بر غیرتت:)
حرف مردم رو بریز دور، عشق است خودت:))
پاسخ:
ممنون ...
هعی...
پاسخ:
(-:
حجاب مایه ی افتخاره نه سرزنش
www.roustanews.com
پاسخ:
(-:
درود بر پاسداران زینت مقدس حجاب ...
پاسخ:
خواهش ... خجالت (-:
۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۰۴ 🌵آقاوخانم‌ کاکتوس
:)
پاسخ:
(-:
سلام
عالی احسنت دوستم
پاسخ:
سلام
ممنون دوست خوبم (-:


انشالله تو این ره پر از سنگ مستدام باشی آبجی التماس دعا خیلییی
پاسخ:
محتاجیم به دعا خیلی خیلی ...

ممنون عزیزم
دقیقاا
خیلیم عالی...
عشق است...
پاسخ:
ممنون ((-:
اعتماد به نفس:|
به نفس نباید اعتماد کرد باید لهش کرد
پاسخ:
چرا که نه ...
اعتماد نفس یعنی خود باوری ....
و نفس هم شأنی از روح انسان است که مدیریت قوای نفسانی، مانند شهوت و غضب، تن و جنبه های طبیعی انسان را بر عهده دارد.
این دو باهم یکی نیستند آلا جون
حجاب جنبه معنوی داه و کاملا برای غلبه بر خواهش نفس هست و با غلبه بر خواهش های نفسانی خودباوری حتما بالا میره

ممنون عزیزم بابت نظرت ((-:
گاهی حس میکنم با چادری که سرمه خودمو از یه خانم بی حجاب برتر بدونم!
میترسم غرور بگیرتم!
ولی یادم میاد که خودم چی بودم ....
پاسخ:
سلام

فکر نکنم معیار خوبی برای برتر بودن باشه ! منظورم چادر سر کردن هست . ( ان الله لا یحب المتکبرین )

داستانت را نمی دانم اما خوشحالم که الان از شرایطت راضی هستی .

ممنون

درود بر شما
چششون دراد
پاسخ:
سلام
ممنون
واقعا  ...
سلام بر شما

وبلاگ ارزشی و خوبی بود.

اگر کنار هر مطلب یک تصویر مناسب هم باشد در بازدید وبلاگ و انتشار مطالب تاثیر دارد.

مطالب حجاب را در وبلاگ ما دنبال کنید.

عاقبت بخیر باشید
پاسخ:
سلام

لطف دارید

تشکر از بابت نکته ای که فرمودید .


از ده برچسب آن استفاده کنید.



پاسخ:
به نکته خوبی اشاره کردید ، حتما .
پرچم حجاب بالاست:)))
پاسخ:
همینطوره  البته برای کسانی که بفهمند و درک کنند ...

 (((-:

ممنون از حضورتان


من با حجاب چندان بصورت فعلی موافق نیستم اما به بانوان محجبه احترام می گذارم.
پاسخ:
سلام

حالت فعلی حجاب ؟؟؟

ممنون

(-:
منظورم حجاب بصورت اجباری بود شاید بسیاری از مشکلات فعلی جامعه بواسطه همین موضوع باشد.
پاسخ:
بله ... اوهوم

))-:
سرزنش برای حجاب..
حجابی از جنس چادر
از جنس حریم نگه داشتن با نامحرمان
از جنس حریم نگه داشتن اعضا و جوارحمان، دست ، زبان، نگاه، قدم، فکر و ذهن حتی.
از جنس حریم نگه داشتن قلب هایمان

سرزنش ها می شویم اما ما مصداق این آیه ایم که لاتخافون لومه لائم بلطف و قوت الهی.

الهی که سرزنش گران، روزی خودشان بچشند زیبایی ها و روشنایی نوری که درون این حجاب ها تقسیم می کنند.

ممنون از مطلب خوبتون خواهر گلم
پاسخ:
خواهش می کنم.
البته این نکوهش ها و ملامت ها به لطف خدا تاکنون تاثیری نداشته و ندارد چه بسا ثابت قدم تر هم بشیم.
و چه زیبا اشاره کردید به روشنایی و نور و من به آرامش درونی و رضایت الهی اشاره می کنم.

من از حضور پر مهرتون.

سلام
باید همه به طرز فکری برسند که به عقاید و افکار دیگری احترام بگذارند و سرزنش و شماتت نکنند. این تنها شامل شما زنان نمی‌شود بلکه نسبت به مردان هم وجود دارد. لباس رسمی می پوشم می گویند مثل پیرمردها لباس می پوشی. شلوار کتان می پوشم می گویند آخه اینطوری نبودی که!!،!
موفق باشی
پاسخ:
سلام

ممنون از اینکه خواندید و نظر دادید.
متاسفانه همینطور هست مردم به خودشان اجازه می دهند در کوچکترین امور شخصی افراد دور و ورشون و حتی غریبه ها دخالت کنند و نظر بدهند و حتی جاهایی پا را از این هم فراتر می گذارند و می خواهند نظرشون را به زور تحمیل هم بکنند.
کاش آدم ها قبل از اینکه کاری بکنند و حرفی بزنند کمی بهش فکر می کردند و سبک و سنگینش می کردند و خود را در موقعیت طرف مقابل قرار می دادند و یک سوال ساده از خودشون می پرسیدند که آیا اون حرف را برای خودشان هم می پسندیدند؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">