مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

روزه فضای مجازی !!

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱ ب.ظ

  پوزش از اینکه مدتی نبودم و نتوانستم مطالب دیگر وبلاگ ها را که همیشه لطف دارند دنبال کنم.


یک هفته ای به جهت تغییر حال و هوا بعد از مدت ها رفتیم مسافرت و مقصدمان اردکان و یزد بود.

خیلی خوش گذشت و از نکات جالب این سفر دوری از هرگونه فضای مجازی و اخبار و اتفاقات روز و اطراف بود .

بعد از سفر هم به توصیه پزشک مجبور به عمل جراحی شدم که الحمد الله مشکل خاصی نبود و الان هم خدا را شکر رو به راه هستم.

توقیق اجباری این مساله هم استراحت پزشکی و مرخصی استعلاجی دو هفته ای بود.

در این مدت هم سعی کردم از فضای مجازی کاملا دور باشم .

شاید می خواستم خودم را امتحان کنم !

امروز بعد از تقریبا یکماه رفتم سر کار و تصمیم به بازگشت مجدد و از امروز روزه فضای مجازی ام را هم شکستم !!

اما خداییش این یکماه که سر کار نرفتم خیلی بهم حال داد. winklaugh

 

  

                                  

۹۷/۱۱/۰۴
سارا سماواتی منفرد

روزمرگی های من

نظرات  (۱۶)

سلام :)
جراحی ؟؟


خدا رو شکر که بهترین و دوباره تشریف آوردین :)
پاسخ:
سلام
مشکل خاصی نبود فقط یک جراحی ساده 
خوب من یک کم نازک نارنجی هستم 😎😎😁😁😉

ممنون.
سلام به سلامتی خوش برگشتین
انشالله حالتون بهتره
پاسخ:
سلام
ممنون 
خدا را شکر خیلی بهترم 😁
۰۳ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۳۸ مهندس رضا عباسی
ان شاالله همیشه سالم باشید و گذرتون دیگه به دکتر نیفته
پاسخ:
سلام
ممنون
فکر کنم یکی از بهترین نعمت های خدا سلامتی باشه
ان شا الله
۰۳ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۴۴ مهندس رضا عباسی
صد البته سلامتیه
مایل بودین بیایو وب همو دنبال کنیم.
پاسخ:
حتما با کمال میل ...
۰۳ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۵۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
به سلامتی انشاالله
خوش برگشتین :)
پاسخ:
سلام
ممنون
😁😁
سلام
خدا شکر
خدا همه مریض ها شفا بده و سلامت روز بروز تو بین شون برادرم منو
پاسخ:
سلام
ممنون حسانه جون.
ان شا الله شفای همه 
ان شا الله سلامتیشون را هرچه زودتر بدست بیاورند .
۰۳ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۵۹ مهندس رضا عباسی
ممنونم
پاسخ:
😊😊
سلام خواهش میکنم.
ون شالله
پاسخ:
😊😊🙏
خوش برگشتید :)
انشاالله همیشه سالم و سلامت باشید ...
پاسخ:
سلام
ممنون ، لطف دارید.
شما هم همچنین
۰۴ بهمن ۹۷ ، ۰۷:۴۰ آسـوکـآ آآ
خدا رو شکر که خطر رفع شد و رو به راهی عزیزم. ❤
پاسخ:
سلام
ممنون آسوکا جون 😁
سلام علیکم خداقوتتون خواهری ان شاء اللّٰه همیشه به عافیت و دلخوشی زندگی کنید منور کردید فضای مجازی رو..
پاسخ:
سلام 
ممنون خواهر خوبم 
لطف دارید.
تشکر
سلام عزیزم :)
خوشحالم که بهتری :)
پاسخ:
سلام
مرسی حوا جون 😉😊

خدا رو شکر که بهبودی حاصل شده است.
ان شاءالله همیشه سالم و سرحال باشید.
پاسخ:
سلام
تشکر از لطف شما 
ان شا الله 
خب خدارو شکر، به سلامتی

فقط یه سوال اون بخاری برقی پارس خزرا خوب گرم میکنه؟؟
پاسخ:
سلام
من همیشه روشنش نمی کنم برای روزای سرد هست اما خوب گرم می کند البته به شرطی که شوفاژها کمکش بکنند.
اما در کل خوبه 
تبلیغ کالای ایرانی هم الان دارم می کنم 😉
انشالله همیشه سلامت و سربلند باشین
پاسخ:
سلام
ممنون.
خوش برگشتید
پاسخ:
سلام
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">