مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

زندگی

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶ ب.ظ

 

زندگی همچون بادکنکی در دست های کودکی است !!

.

.

.

.

.

که همواره ترس از ترکیدنش لذت داشتن آن را از بین می برد . . .

۹۶/۰۹/۰۹

نظرات  (۴)

سلام میمصادو هستم ! ظاهرا شما خیلی اهل دنبال کردن سایر وبلاگ ها نیستی ولی واقعا خوشحال میشم اگر وبلاگ بنده رو دنبال کنید ، وبلاگ شما دنبال شد باتشکر یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتان
چراکه نه... اگه فرصت باشه حتما دوست دارم وبلاگ ها را دنبال کنم و وبلاگ خوب شما را هم حتما
یاد جمله ی دکتر ابراهیم میثاق افتادم که:
من تلخی فراق را بر شیرینی وصال ترجیح می دهم چرا که در فراق امید وصال هست و در وصال بیم فراق :)
پاسخ:
سلام
چه زیبا و پرمفهوم ...
ممنون از حضورتان و نگاهتان (-:

۱۵ آبان ۹۸ ، ۱۴:۲۹ اشکان ارشادی
سلام
پست جدید بگذارید ، در موردش می نویسم ولی پست قدیمی دوست دارم.
یه جور لذت داره برام ، که برم برای پستهایی نظر بگذارم که دیگه کمتر دیده میشه.
البته پست بروزسانی شده ارجحیت داره ولی خوب دیگه.
مطلب جالبی بود ، واقعا بچه‌ها از ترس ترکیدن بادکنک ، لذت رو فراموش می‌کنند.
پاسخ:
سلام

ممن از توجهتان ...

متاسفانه تقریبا تمام خوانندگان مطالب وقت نمی گذارند و نظر نمی دهند!
البته من برای نظر دادن نمی نویسم اما نظرات باعث میشه بیشتر بنویسم.
۱۵ آبان ۹۸ ، ۱۸:۴۳ اشکان ارشادی
سلام
خواهر بزرگترم و عزیزم
موردی خواندم که اگر اجازه دهید بگویم :
۱. خیلی از نظرات متاسفانه خصوصی ارسال میشه و مطلب نظر جمع کرده در حقیقت.
۲. درسته ، شما برای نظر نمی نویسید و احتمالا نظرات ناجور را حذف کرده اید.
۳. من بشخصه از گرفتن نظرات شما بهره می برم و دوست دارم که در مقاله هایم با نظری شرکت کنید که خوشبختانه چنین بوده ، و می دانم که کار و زندگی دارید و....
۴. ما خواننده خاموش نیز داریم و نظر ملاک تشخیصی نیست.
۵. من اگر مطالب گذشته را نظر میدهم چون برایم جالب است وگرنه هرموقع بروز گذاشتید همان را نظر میدهم.
۶. متاسفانه خیلی‌ها نظر نداده می روند.
و.....
پاسخ:
سلام
من هم منظورم خواننده هایی هست که نظر نداده می روند و گرنه از بقیه انتظاری نمیشه داشت.
حتما برای مطالبتون نظر خواهم داد البته چون مطالبتون طولانی هست باید فرصت کنم که بخوانمشان ((-:

ممنون که وقت می گذارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">