مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

نگاه

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ق.ظ

 

از تو عبور می کنم فقط نگاه میکنی !

من اشتباه می کنم ، توام گناه می کنی .

 

 

۹۶/۱۰/۲۲

نظرات  (۹)

۲۲ دی ۹۶ ، ۰۹:۱۶ سارا سماواتی منفرد

نام شاعر را نمی دانم ...
به هر حال از این تک بیت خوشم آمد !!
۲۲ دی ۹۶ ، ۰۹:۲۱ گرافیست ارشد
احسنت عالی بود ممنون ....
باز هم از این تک بیت های زیبا و ناب گذارید از شعرای معاصر
سپاس
پاسخ:
ممنون از نگاهتون
حتما ...

۲۲ دی ۹۶ ، ۱۶:۲۲ نفس نریمانی
زیبا بود ^_^
پاسخ:
ممنون از نگاه خوبت ...
منم دوستش دارم :)
پاسخ:
ممنون ؛ باعث خوشحالیه ...
۲۳ دی ۹۶ ، ۱۷:۳۳ گرافیست ارشد
ممنون
http://GraphicMaster.blog.ir
راستی این هم وبلاگ ماست ، دوست داشتید ما رو هم لینک کنید ..
سپاس ...
پاسخ:
سپاس از شما
حتما ...
۲۳ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۷ گرافیست ارشد
ممنون ، سپاس .
پاسخ:
خواهش می کنم ...
عالی
عالی
پاسخ:
ممنون
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۱۱ جامانده از قافله عشق
وبلاگ زیبایی دارید
مطالبتون هم به دل میشینن
kash313.blog.ir
اینم وبلاگ منه خوشحال میشم دنبال کنید
پاسخ:
سلام
ممنون
نگاهتون زیبا است
حتما ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">