مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

خانه ای نو

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۰۹ ب.ظ

 

این دومین وبلاگ من است وبلاگ قبلی هم با همین نام و آدرس در سرویس بلاگفا فعال بود که الان دیگه نیست .

امکانات نسبتا کم سرویس بلاگفا و مشکلاتی که در حذف تعدادی از پُست هایم بوجود آمد باعث مهاجرت و ادامه مسیر وبلاگ نویسی ام در اینجا شد ! 

اگر اونجا مرا دنبال می کردید مطمئنا خانه جدید تفاوت های معنادارتری خواهد داشت.

ادعای نویسندگی و وبلاگ نویسی ندارم اما نوشتن و اظهار نظر تا آنجا که دانشم و دانسته هایم اجازه بدهند و نیز وظایفم در زندگی بعنوان یک مادر و همسر اندک مجالی برایم باقی بگذارند را حتما حتما دوست دارم و بر هر چیز دیگری در اوقات فراغتم ترجیح می دهم .

اینجا با شما به اشتراک خواهم گذاشت بعضی از لحظه هایم را،کتاب ها یی که خواهم خواند و بعضی فیلم هایی که فکر می کنم باید دید و دست آخر چیزهایی که در موردشان فکر می کنم و نوشتن از آنها امکان دارد .

شاید علت اصلی نوشتنم در وبلاگ قبلی ام تو بلاگفا دغدغه ای به اسم حجاب بود ولی دیگر تمرکز اصلی در اینجا بر موضوع حجاب نیست گو اینکه مساله حجاب به هرحال جزو دغدغه هایم همچنان هست و در این مورد نگاهم فقط معطوف به تجربه های شخصی و درونی ام است که شاید کمی هم عُرفی به نظر برسند و بعضی را خوش نیاید.

پس اینجا نه وبلاگ تبلیغ حجاب و نه یک وبلاگ با موضوعات صرفا مذهبی است .

قرار هم نیست اگر من محجبه هستم این حجابم که حجاب ظاهری و پوشش بیرونی من است تبدیل به مانع و حجابی بر تفکر و اندیشه ام در نگاه به جهان ، زندگی و زیستم بعنوان یک انسان مستقل و آزاد شود.

من هم مثل هر انسانی چه زن و چه مرد کشف حقایق و لذت بردن از زندگی را دوست دارم.

آزادی و عاشق شدن و عاشق زیستن را دوست دارم.

از تحمیل و نگاه یک سویه بیزارم.

 

و در آخر اینکه  اینجا جایی است برای آنچه فکر می کنم ، دوست دارم  و ذهنم را مشغول می کند .

 

 

بعدا نوشت :

 

سخنی کوتاه با همراهان و خوانندگان

نظرات شما هرچند کوتاه حتما مهم ، ارزشمند و دلگرم کننده هست.

همه نظرات به شرط عدم توهین یا بکار بردن لغات ناشایست تایید خواهند شد حتی اگر با آن موافق نباشم .

اگه از مطلبی خوشتان آمد یا حتی اگر نپسندیدید ؛ می توانید با یک کلیک ساده در موردش اظهار نظر کنید و مطالب محبوب وبلاگ را به دیگران هم معرفی کنید.

 

پس نظر دادن را فراموش نکنید چون کمک می کنید به من که اینجا بهتر بشود.

 

ممنونم

 

(۱) وبلاگ قبلی را  اول شهریور ۱۴۰۱ پاک کردم.

۹۶/۰۸/۲۸
سارا سماواتی منفرد

نظرات  (۲)

۱۲ آبان ۹۸ ، ۲۱:۲۰ اشکان ارشادی
سلام
کاملا درسته ، نظرات واقعا مفیده.
شما هم مثل من مطالبت در بلاگفا از دست دادی و هم دردیم. من مجبور به حذف وب هایی نیز شدم ولی ایندفعه دیگه همینه. انشاءالله بتوانم مفید باشم.
پاسخ:
سلام
ممنون از نگاهتان .
بلاگفا قسمت زیادی از پست های من را حذف کرد.😥
۱۵ آبان ۹۸ ، ۱۴:۲۰ اشکان ارشادی
بالأخره آدم کمی پول بده ، بهتره تا مطالبش یکدفعه بره. همین الان هنوز خیلی از بچه‌ها داخل بلاگفا هستند. بیشتر بخاطر اسکریپ های اختصاصی ، و نصب یه نرم‌افزار مثل تلگرام که چت می کنند.
من خدا شاهده ، دو ماه اینستا نصب کردم ، دیدم ناسالمه ، آمدم بیرون.
بگذریم از ریپورتهای الکی و.....
من هیچوقت بد ننوشتم ، ولی از یوتوپ و فیسبوک و اینها پرهیز می‌کنم ، مگه بگند مجاز.
پاسخ:


وبلاگ و وبلاگ نویسی یک چیز دیگه هست .

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">