مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به یک چالش دعوتم !

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۱۰ ب.ظ

 

این چند روز فرصتی شد تا هم یک کتاب که خوانده بودم معرفی کنم و هم یک روزانه نوشت داشته باشم و هم یک مطلب در مورد مناظره انتخاباتی کار کنم !

حالا اگه گفتید نوبت چیه ؟؟

دعوت خودم به یک چالش smiley

دیدم بعضی وبلاگ ها چالش محتویات کیفشون را به دعوت دوستانشون انجام دادند من هم چون دیدم حالا ممکنه دیگه بعدا وقت نکنم قبل از اینکه منتظر دعوت بشوم برای اولین بار به دعوت خودم تو این چالش شرکت کردم wink

 

این هم محتویات کیفم :

 

 

 

البته این را باید بگم که کیف من داخلش یک سری وسایل دیگه هم هست و اما بخاطر تعطیلی این چند روز بعضی از لوازم داخلش تو جاهای دیگه خانه پراکنده هست و من فقط آنچه باقیمانده بود را عکسش را گرفتم devil

 

 

 

۰۰/۰۳/۱۷
سارا سماواتی منفرد

نظرات  (۶)

سلام :)
خیلی هم خوب کاری کردی که خودتو دعوت کردی
آدم که نباید همیشه منتظر بمونه ؛)
میبینم که مثل من کیفت حسابی جاداره برای محتویات ریزو درشت:))
همون بازار شام مرتب که برای خودم میگم 😅
پاسخ:
سلام
ممنون

آدم از فضولی می میره به خدا (((-:
من هم خوشم آمد بخاطر حس خوبش .
سلام
من خواستم شمارو هم دعوت کنم اما چالش بسته بود متاسفانه😅
چقدر جالبه بدونی محتویات کیف بقیه خانم ها چیه خیلی برام جالبه واقعا:)
پاسخ:
سلام

ممنون نرگس جون

من از اونام که همیشه از فضولی و سرک کشیدن خوشم میاد البنه نه نوع بدش و بی جنبه بازی
فضولی خوب ((-:
۱۷ خرداد ۰۰ ، ۲۰:۴۳ محسن رحمانی
سلام خوبید؟
چه خوب که خودتون رو دعوت کردید.
خودکاره سبزه یا فقط جلدش سبزه؟
پاسخ:
سلام

ممنون ، خوبم آقای رحمانی شما نبودبد این چند روز غیبت خوردید (((-:

نه خودکار خودش سبزه اونروز از همکارم گرفتم که کنار آبی و قرمز یک سبز هم لازم داشتم تو کیفم مونده بود .

ربطی به جریان سبزی هااا نداره (((-:

فضولی خوب رو هستم 😅👌
پاسخ:
یک حس خاصی بهم دست میده خوب نمی تونم توصیف کنم یجور شیطنت ((-:
خیلی هیجان انگیزه اخه ⁦:-D⁩
پاسخ:
خیلی ((-:

چالش جالبیه کلا. یادمه یه مدت تو اینستا هم این چالش بود.
پاسخ:
سلام
من ندیدم اینستا فعال نیستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">