مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دینو !!

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۴۲ ب.ظ

تازه از سر کار رسیده بودم و لباس هام را در آورده بودم و رفته بودم سر وقت شستن ظرف های شام دیشب که دیدم علی آقا در را باز کرد و آمد و گفت سارا لباس بپوش بریم بیرون کارت دارم.

اعتراض کردم و گفتم : خوب کاش زنگ میزدی زودتر میگفتی که من نیام بالا و سر راه می آمدم دنبالت آقا .

آخه چون علی ماشین را داده به من و خودش بی ماشین میره سرکار و دنبال کارهاش.

هرچی گفتم کجا می حواهی بری جواب درست و حسابی نداد و گفت: می خوام بریم تا پاساژ زیر پُل !!

گفتم : کلید ماشین تو کشوی جلوی در هست بَرشدار چون من حوصله رانندگی ندارم.

گفت : باشه و رفت جلوی در وایستاد تا من آماده بشم.

غُر غُر کنان لباس پوشیدم و رفتم پایین و آمدم درب ماشین را باز کنم که گفتش با اون نمی ریم !!

فرصت نداد حرف بزنم و سریع گفت : چشم هات را ببندش و باز نکن و باز بدون اینکه مجال سوال دیگه ای بهم بدهد دستم را گرفت و یک چند قدمی رفتیم و بعد گفت : باز کن !

وای خدای من علی موتور خریده بود از این موتور توپول رنگی رنگی ها که هر وقت میدیدم می گفتم چقدر رنگاشون قشنگه و کاش ماهم داشتیم !

یک زرد خوشگلش را گرفته بود.

گفتم اسمش چیه ؟؟ علی گفت : دینو !

خلاصه نشستم تَرکِ علی و به زور کلاه کاسکت را هم روی چادرم گذاشتم سرم و برای اولین بار تو زندگیم روی موتور نشستم و رفتیم کلی چرخ زدیم تا نصفه شب تو خیابان ها بودیم و کلی گشتیم و قسمت خوشمزه اش هم شام هم رفتیم یک رستوران خیلی خوب شیرینی دینو مهمان آقای شوهر که دیگه حال خوشمون را تکمیل کرد.

هیجان این اولین بارها واقعا عالی هست ! هیچی را نمی توان با هیجان بعضی کارها برای اولین بار مقایسه کرد.

موقع برگشت تو راه پیش خودم داشتم فکر میکردم کاش چیز دیگه آن روز خواسته بودم !

بعضی موقع ها خدا چه زود جواب کاش هامون را می دهد و بعضی وقت ها هم مثل اینکه دوست ندارد که بشنود.

 

پ.ن

ادامه مطلب تو نظرات اول و سوم !!! wink

۰۰/۰۳/۱۲
سارا سماواتی منفرد

نظرات  (۴)

۱۴ خرداد ۰۰ ، ۱۹:۵۲ سارا سماواتی منفرد
راستی یادم رفت بگم کلاه کاسکته را رو چادر گذاشتم رو سرم و فکر کنم ترکیبش باهم واقعا بامزه شده بود و از طرفی هم بدک نشد و باد اذیتم نمی کرد و با خیال راحت از سواری دینو خان لذت بردم .
قابل توجه کسانی که میگن با چادر نمیشه موتور سواری کرد.
راستش دوست داشتم من هم می توانستم موتور را هدایت کنم و علی ترک موتور می نشست
من دوچرخه هر وقت گیرم بیاد سوار میشم و این موتور هم که اتوماتیک هست و فکر کنم زیاد فرقی با دوچرخه سواری نداشته باشه!
شایدم اشتباه می کنم ؟!

اما جرات نکردم به علی بگم.

شاید وقتی دیگر ...
مبارک باشه :)) چرخش بچرخه براتون. ان شاءالله باهاش به جاهای خوبی رفت و آمد کنید ^-^
پاسخ:
سلام
ممنونم . ان شا الله
همینطور برای شما هرچیکه دوست داری  ((-:
۱۵ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۳۵ سارا سماواتی منفرد
این دفعه که سوار شدم دیدم جلوش کاملا مناسب نشستن خانم ها است و نشیمن گاهش مثل صندلی هست و پاها در جلو قرا می گیرد و مثل موتورهای دیگه پاها در کنارین قرار نمی گیرد علی میگه طرح وسپا هست و تو ایتالیا بین خانم ها اون وسپاها طرفدار زیاد داشته .
خلاصه من بیشتر از علی خوشم آمده و هی می گم بریم بیرون با موتور !!
منم عاشق موتورم.
البته کلاه نمیذارم. اما منم با چادر ترک مینشینم و خوبم هست
یک بار به همسرم گفتم ترک بنشینه من موتور رو برونم یاد بگیرم (یه جای خلوت بودیم) و اونموقع خودم روندمش یکم. خیلی هیجان داره سارا خانم. حتماااا امتحان کنید.
من مجرد هم بودم بابا موتور داشتن. یادمه سال کنکور هروقت میدیدن خسته شدم میگفتن پاشو لباس بپوش بریم دور دور با موتور :))
پاسخ:
چه خوب ... راستش منم عاشق این موتوره شدم آخه شکلشم بامزه هست و گوگولی (((-:
اما کلاه حتما بگذار خواهر بخاطر ایمنی می گم .
من هنوز نگفتم بهش اما امروز بهش گفتم من هم صبح برساند سرکارم شوهرم می گفت چه غلطی کردم این موتور را خریدم حالا دیگه ول کن نیستی ((-:

حتما روندنشم امتحان می کنم اما یواش یواش

ممنون .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">