مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

سارای دیگر در جهان موازی

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۲۳ ب.ظ

 

بیایید فکر کنیم هر کدام از ما یکی مثل خودمون تو جهان موازی وجود دارد cool که همین خصوصیت های اخلاقی و رفتاری ما را دارد ولی شاید انتخاب ها ی متفاوت و دیگری در بزنگاه های مختلف زندگی داشته و حالا اون سارای مثل من که تو جهان موازی هست من دوست دارم چطوری باشه ؟

راستش امیدوارم او سارا رشته دیگه ای انتخاب کرده باشه و وارد یکی از زیر مجموعه های علوم انسانی مخصوصا رشته تاریخ و یا علوم سیاسی شده باشه و اگه هم قرار باشه کار کند حتما استاد دانشگاه باشد. blush

اصلا کاش تو شهری غیر از تهران باشد و تو یکی از روستاهای منطقه سوادکوه زندگی کند بخاطر اینکه هم خوش و آب و هواست و هم شرجی نیست. laugh

صبح ها اول بره ورزش و فرصت کافی برای دنبال کردن علایقش داشته باشه و مجبور نباشه هر روز صبح زود تو ترافیک بره سر یک کار کسل کننده .

امیدوارم اون سارا زودتر بچه دار شده باشه و سه ، چهارتا دختر و پسر قد و نیم قد هم داشته باشد. heart

اگه اون سارا پیانیست خوبی هم شده باشه واقعا معرکه هست و امیدوارم تو اون جهان بخاطر زن بودن جلوی علایق و خواسته هاش چه به زور و چه بواسطه نگاه های غلط سد نشده باشد. wink

امیدوارم بخاطر زن آفریده شدنش مجبور نبوده باشه زیر نگاه های مرد سالار خودش را ثابت کنه و آزار دیده باشه. angel

امیدوارم تو انتخاب هایش حداقل آزادتر بوده باشه و مجبور نبوده باشه همیشه بین بد و بدتر یکی را انتخاب کند. surprise

همسرش بیشتر به افکارش اهمیت بده و اصلا شوهرش هم مثل اون عاشق تاریخ و سیاست باشه و هی باهم فیلم ببینند و کتاب بخوانند و بحث کنند و تا می توانند مسافرت به دور دنیا و شهرهای مختلف ایران بروند.

امیدوارم تو روستاشون آدم ها اینقدر به کار هم کار نداشته باشند و همه بهم دیگه محبت و عشق تقسیم کنند. smiley

امیدوارم با همسرش سر چیزای کوچیک جر و بحث الکی نکنند و شوهرش وقت و حوصله بیشتری داشته باشد. devil

خیلی خوب می شد سارا تو دنیای موازی تو این خانه های ویلای طور که کلی مرغ و خروس و درخت میوه تو حیاطش هست زندگی کنه و هر روز با صدای پرنده ها و نوازش نسیم خنک و با طراوت صبحگاهی که از لای پنجره وارد اتاق خوابشون میشه از خواب بیدار می شه و صبحش را شروع کند.

بهتره دیگه اون سارا را با زندگیش تو اون شهر خوش و آب و هوای کوچیک تنها بگذارم و برگردم به زندگی خودم آخه نازنین بچه ام داره بی تابی می کند ... فکر کنم باید عوضش کنم crying

 

این مطلب را به دعوت چالش یاسمن گلی بعنوان من دیگر در جهان موازی نوشتم.

۰۲/۰۳/۲۴
سارا سماواتی منفرد

حال خوب

دل نوشت

زنان

چالش طور

نظرات  (۵)

۲۵ خرداد ۰۲ ، ۰۶:۴۳ مهدیار پردیس
کاش دنیا اون قدری عادلانه بود که نیازی به موازی‌کاری نباشه...
به فکر فرو رفتم...
پاسخ:
سلام
ممنون
واقعا کاش ...
اگر باشه خیلی جالبه و عجیب ((-:
۳۱ خرداد ۰۲ ، ۰۷:۳۹ حسن مجیدیان
همش که شد دنیا
ای بسا بشه که عالی تر از سطح این تنزلات چیزهایی برای خودمون تصور کنیم.
میبخشید...
پاسخ:
سلام خدمت شما

نه ... خواهش می کنم .

برداشتم از چیزی مثل جهان موازی این بود که مثل همین دنیای خودمان است !!


۳۱ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۱۷ آقای سه نقطه
نیازی به دنیای موازی نداریم همین یکی هم زیاده به نظرم
پاسخ:
سلام

به خدا من هم موافقم ...همینشم زیاده اما دعوت شده بودم و راستش تصور درست و حسابی هم از جهان موازی نداشتم .
۰۱ تیر ۰۲ ، ۰۸:۳۸ امیر.ر. چقامیرزا
سلام. سلام.سلام
به معنای واقعیه کلمه، جهان موازی رو به تصویر کشیدید:))).
پاسخ:
سلام
مرسی از نگاهتون ... خودم فکر می کردم که افتضاح شده ((-:
سلام و تشکر
متن خیلی ابتکاری و جالبی بود.
واقعا اگه آدم بشینه برای خودش یه دنیای آرزویی طراحی کنه که اگر ایجور نبود دوست داشت چطوری باشه. واقعا جای تفکر داره.
پاسخ:
سلام و تشکر خدمت شما
خوشحالم که خواندید
کاش می شد ((-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">