مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

متری شش و نیم !

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۴۶ ق.ظ

 

 فکر نمیکردم از دیدن فیلم « متری شش و نیم» خوشم بیاد ، نمی دانم چرا در مقابل دیدنش مقاومت می کردم،داستانش را نمی دانستم اما همش فیلم « ابد و یک روز » برایم تداعی می شد که فکر کنم شاید به خاطر یکی بودن بازیگراش بود !

اما بر خلاف تصوّرم افسوس خوردم کاش این فیلم را در خود جشنواره و در سالن سینما دیده بودم .

 

            

فیلمی خوش ساخت از آقای روستایی (کارگردان) و بازی های خوب پیمان معادی و نوید محمد زاده و پر از دیالوگ های تامل برانگیز و شنیدنی، فیلمی که دیدن دوباره اش خالی از لطف نیست.

متری شش و نیم بر خلاف سنّت قدیمی سینمای ایران از قانون به مجرم می رسد و قهرمان از چارچوب قانونی اش خارج و فرمی ضد قانون به خود می گیرد.

ریتم فیلم خوب هست و بسیار خوش ساخت تر و مهیج تر از ابد و یک روز است.

این فیلم اجتماعی فیلمی نیست که با یکبار دیدن به راحتی از کنارش بگذری و ذهن بیننده را حسابی درگیر خودش می کند.

پس اگه ندیدید حتما توصیه می شود   ((-:

 

۹۸/۰۶/۲۲
سارا سماواتی منفرد

جشنواره فیلم فجر

فیلم نوشت

نظرات  (۴)

فیلمش عاالیه
پاسخ:
((-:

ممنون از نظرتون
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۳۳ حسن مجیدیان
اگه شما توصیه میکنید حتما خوبه دیگه.
پاسخ:
سلام

نظر لطفتون هست ، ممنونم .

((-:

حالا اگه دیدید و خوشتون آمد حتما بگید ((-:
سلام،چند وقت پیش دانشگاهمون این فیلم رو اکران کرد ولی چون امتحان داشتم نتونستم برم ببینم
با دیدن پست شما رفتم خریدمش و نگاه کردم و باید بگم ممنونم از پیشنهاد عالیتون
پاسخ:
سلام

خواهش می کنم .
خوشحال شدم که مفید بود  

(((-:
نیمه پنهان ماه رو دیدی؟!
پاسخ:
سلام عزیزم، راستش نه ...  اما تو برنامه ام هست.هربار خواستم ببینم نشده این آخری می خواستم برم سینما و نشد !

اگه خوب نیست از فهرست تماشا درش بیارم ؟؟ ((-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">