مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

پنج هزار و سیصد ...

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ب.ظ

 

کیسه سیب زمینی ها را گذاشتم رو ترازو ...

میوه فروش گفت : پنج هزار و سیصد ...

از کیفم دو تا دوهزارتومنی و یک هزار تومنی و سیصد تومن پول خرد گذاشتم رو میزش ، در حالیکه برشون می داشت گفت : "حاج خانم از این پولا پاره تر نداشتی که بدی ما !! " و بدون اینکه منتظر جواب بشه ادامه داد : " تور خدا ببین ... این ها را از کی گرفتی ... "

گفتم : " یکی مثل شما ! " و ادامه دادم : " خیلی سخت می گیری ... اینها که خوبه " و در حالی که کیسه سیب زمینی ها را برمی داشتم گفتم: " یک موقع بابا بزرگ من سال شست و پنج ؛ شصت و شش کل حقوقش پنجهزارتومن بود و با اون یک خانواده چهار نفره را ظرف یک ماه اداره می کرد و تازه مادربزگم از اون پول پس انداز میکرد اما حالا من برای یک نصفه کیسه سیب زمینی  پنج هزار و سیصد تومن پول دادم ! و با گفتن تشکر و بدون اینکه منتظر جوابش بشوم از مغازش خارج شدم ....

کیسه سیب زمینی ها را زیر چادرم پنهان کردم و قدم زنان راه افتادم سمت خانه و تمام راه به این فکر می کردم که چقدر در این سال ها پول بی ارزش شده ...

 

۹۶/۱۰/۱۶
سارا سماواتی منفرد

روزمرگی های من

نظرات  (۸)

۱۶ دی ۹۶ ، ۲۳:۵۸ علی ابن الرضا

بعله درسته

اما فک کنم سمت شما هنوز ارزونه ها

نصف کیسه پنج و سیصد؟؟

پاسخ:
کیسه اش زیاد بزرگ نبود ...
خیلی. به کجا قراره برسه؟! فقط خدا میدونه.
پاسخ:
خدا خودش کمک کنه ؛ همین ...
ممنون
۱۷ دی ۹۶ ، ۰۹:۴۷ *یه خانوم گل*
ای بابا ابجی...همیطور داریم سقوط میکنیم میریم ته چاه...
از همه لحاظ
پاسخ:
واقعا همینطوره ...
وقتی 10هزارتومنی بشه سکه:)
پاسخ:
وای ...
جدا ...
من شنیدم
پاسخ:
آدم نمی دونه باید بخنده یا گریه کنه ...
به هر حال ممنون .
تکذیب شد گویا
پاسخ:
خ خخخخخخخخخخ
ه هههههههههههه
یادش بخیر اون روزها آدم فکر میکنه افسانه بوده
پاسخ:
الان افسانه شده
۱۲ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۱۲ جامانده از قافله عشق
سلام وبلاگ زیبایی دارید
ممنون که وبلاگ ما رو دنبال می کنید
لینک وبلاگ دیگر ما:yamahhdi.blog.ir
پاسخ:
ممنون از نگاهتون ...
حتما (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">