مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

چگونه ؟؟

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۳۰ ق.ظ

مناظره اول کاندیداهای ریاست جمهوری امسال هم پخش شد.

از تهمت زدن ها و تخریب ها که بگذریم که فکر کنم دیگه مثل سابق در تغییر وضعیت و دیدگاه های افراد موثر و تعیین کننده نباشد برویم سر اصل مطلب و اینکه اوضاع خوب نیست را همه می دانند و اینکه مشکلات هم چه چیزهایی هست باز تقریبا همه می دانند.

بالطبع در پس این دانستن ها یک سری راهکارها هم برای رفع آن مشکلات از سوی نامزدهای محترم ریاست جمهوری بیان می شود.

خوب تا اینجا همه چیز درست و منطقی است و از این به بعد هست که مهمه و کسی جواب درستی بهش نداد !!

چگونه قرار هست فلان کار و بهمان کار انجام شود؟

این چگونه انجام دادن هست که مهمه و حتی قاطعیت و پیگیری هم در اینجا بحث فرعی هست.

 

چگونه انجام دادن وقتی مطرح شود تازه می شود در مورد اجرایی بودنش کارشناسان نظر بدهند وگرنه به قول آقایان در وعده و وعید دولت های پیشین اصلا کم نگذاشته اند؟

مثلا وعده افزایش تولید از طریق صادرات ؟!

این در چه بستری قرار هست اتفاق بیافتد؟ پول صادرات قرار هست برگردد یا قرار هست تهاتری کار کتیم؟

تحریم ها چه می شوند؟

قرار است فقط به همسایگان صادر کنیم ؟

نقش سیاست در اقتصاد چیست ؟

و خیلی سوالات دیگه ...

وعده پانصد میلیون وام ازدواج آیا با تورم پنج درصدی همخوان و شدنی هست !  (((-:

این ها مشت نمونه خروار بود و هنوز یک علامت سوال بزرگ وجود دارد که بدون کلی گویی گفته شود : چگونه ؟؟

راستش من قانع نشدم اما از صلابت و قاطعیت آیت الله رئیسی خوشم آمد.

آقای زاکانی حاضر جواب و مسلط ظاهر شد.

از تحریک آذری زبان ها اصلا خوشم نیامد.

استفاده ابزاری از خانم ها هم خوب نیست به خدا !

و اما تا بعد ...

 

۰۰/۰۳/۱۶
سارا سماواتی منفرد

نظرات  (۷)

از معدود دفعاتیه که با وجود اختلاف دیدگاهی که با شما اغلب دارم با کل فرمایشتون موافقم، واقعا نگاه پخته و واقعگرایانه ای بود ...

منم از تحریک آذری ها خوشم نیومد، اصلا بنظرم چندتاشون شخصیت ریاست جمهوری ندارن، مناظرات اخیر بیشتر بستر حرفهای بی سر و ته و اتهامات واهیه، واقعا خجالت میکشم یه بخشی از مسئولین انقدر چیپ، سطح پائین و آدم وخر فرض کن هستن، این همون منشیه که دولت بعد از جنگ پایه ش رو گذاشت و خودش رو عقل کل و دیگران رو تحقیر وتحمیق میکرد.

انصافا رئیسی شخصیت و تربیت و وقار ریاست جمهوری داشت و همتی با همه اینکه بخشی از عملکردش رو من قبول داشتم بشدت سطح نازلی داشت بخصوص حمله ها بی جواب موند، ترکی حرف زدنش فاجعه بود، ایرادات بچه گانه و خودنشون دادن سطحیش واقعا شرمسارانه بود ...

من حتی با اینم کاری ندارم، مهم نبود، مساله اصلی سایت های حامی و خائنین و غافلین داخلیه که رو هوا واقعا رو هوا، نمیگم غرض و مرض که از همتی با عملکرد افتضاحش حمایت میکنن و ....
یا مردمی که هنوز به وعده آزادی حجاب و حمایت از زن تحمیق میشن دل میبندن و از لج یکی به اون یکی رای میدن دلم رو خون میکنه ... خیلی دردداره ...
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم و ممنون از اینکه خواندید (((-:
من سعی ام این هست که همیشه نگاه منصفانه به مسائل داشته باشم و امیدوارم که خدا کمک کنه از این مسیر هیچ وقت منحرف نشم.
در مورد آقای همتی فکر کنم باید مشاورهاشون را تغییر بدهند.
واقعا همینطوره احساس کردم بعضی هاشون به شعور زنان جامعه توهین می کنند و فقط شعار حمایت از خانم هاشون فقط در دوره انتخاباته و بعد خانم ها باید برن آشپزخانه  به قول آقای جلیلی رای دهنده ها را با بالگرد می برند و اینها تو این وقتها زن ها را برای رای با بالگرد می برند و نوشابه براشون باز می کنند!!
یکی می گفت با مشورت مراجع وزیر زن تعیین می کنم !! خوب که چی اصلا ؟؟ مگه مشکل الان جامعه زنان نداشتن وزیر زن هست؟ تازه اگه می خواهی اینکار را بکنی دیگه مشورت با مراجعش دیگه چیه ؟ یا می خواهی معرفی کنی یا نه دیگه ؟؟؟
کلی گویی هم که دیگه نگو واقعا .
راه حل واقعی من ندیدم کسی بگه یک سری کلیات پیچیده در زر ورق جملات شیک و آکادمیک
این نتانیاهو هم یک کاری کرد همه گراف و نمودار دیگه نشون می دهند


من بیشتر از همه به خاطر اینکه اقای همتی همون اول تخریب دیگران رو شروع کرد واقعا عصبی شدم. اینکه جواب سوالات رو نمیداد و حتی فحاشی کرد. یعنی چه اصلا چه معنی داره هی کلمه سوپر پوششی و مهندسی انتخابات رو به کار میبره. یا اون آقای مهر علیزاده که میگه 6کلاس سواد داری! فلانی تو تجدید شدی بهمانی تو بزور استادها بهت نمره دادن! ایا هدف اصلی مناظره به رخ کشیدن درس خوندن تو هلنده و چنین مدرکی دارم فلان مدرکی دارمه؟ این عینِ بچه بازی بود کاراشون عین بچه بازی! من متاسفم برای کسایی که نامزدی که میخوان بهش رای بدن کمترین لیاقت که داشتن ادب و احترام به رقیب هست رو نداره!
پاسخ:
سلام
واقعا همینطوری نرگس جون
بعضی آدم ها به جای اثبات خودشون رو به تخریب طرف مقابل می آورند شاید هم میگن ما که رای نمی آوریم هم طرفمون را تخریب کنیم و هم شاید توانستیم جلب توجه کنیم.

مرسی که خواندی و نظر دادی .
ای وای سلام یادم رفت سلا م :)

میدونید من احساس میکنم یجورایی میخوان افکار عموم مردم رو به سمتی و هدفی که میخوان جهت بدن. شاید میدونند مردم دل خوشی ازشون ندارن مخصوصا دولت اصلاحات که هشت سال کشور رو به این وضع کشوند و نمیتونند با شعار اصلاحات بیان روی کار پس میگن یجوری رفتار کنیم مردم فکر کنن کسی از پیش تعیین شده و رای مردم بی اهمیته.
خدا خودش بخیر بگذرونه.

خواهش میکنم واقعا دلم میخواست دراین باره توی وبلاگم بنویسم ولی گفتم بهتره احساساتی عمل نکنم.
پاسخ:
من باید معذرت بخواهم که همش و همه جا با سلام شروع می کنم
زیاد تو وبلاگ ها و نظر نویسی و کامنت گذاشتن الان مرسوم نیست

ولی ممنون (((-:

اینم هست دیگه .

ان شا الله هرچی خیره اون بشه

کاش می نوشتی حتی اگه احساساتی جلوه کنه بالاخره وبلاگ خودت هست و هرچی دوست داشته باشی می تونی بنویسی و تو این شرایط همه باید اظهار نظر کنند.


نههه خیلی خوبه سلام کردن من میخوام سلام کنم یادم میره ممنون که سلام میکنید سلام سلامتی میاره :)

راستش نمیدونم چرا اینقدر سستم توی نوشتن این مسائل یه پست نوشتم ولی بر داشتم .ولی قطعا مینویسم ممنونم :)
پاسخ:
پس بزار اول سلام کنم (((-:

من فکر می کنم به مرور نوع نوشتن تقویت میشه و رشد میکنه اولش یک کم سخته و تو این امور مخصوصا میگم که جمله کم میاد به ذهن .

من هم همینطور بودم بعد گفتم میشه مثل توئیتر عمل کرد و در حد چند جمله که آدم به ذهنش می رسه نوشت حتما نباید یک صفحه باشه بعدش هم الان عموما آدما حوصله خواندن ندارند و مطالب کوتاه خیلی خیلی تاثیزگذار تر هست.




بله بله من البته اگه انگشاتم گرم بشه مینویسم و مینویسم وحتی تند هم مینویسم ولی از همین تیئیت زدن شروع میکنم. به هرحال دلم میخواد جانب احتیاط رو رعایت کنم و بدون توهین بنویسم مثل پست های شما :)
پاسخ:
عالیه ...
لطف داری نرگس جون (((-:

پس منتظرم هااااااا .

البته هر وقت دوست داشتی عجله اصلا نکن.
حتما :)))
ممنون از تشویقتون 3>
پاسخ:
خواهش می کنم .



سلام

منم با نظرتون موافق بودم.
به نظر من نسبت به بقیه کاندیدا ها، آقای جلیلی و آقای رئیسی باز بیشتر به این چگونگی جواب دادن.
نه فقط در مناظره...
منظورم با توجه به گفتگوی ویژه خبری و سایت شون و بقیه برنامه هایی که داشتنه.
پاسخ:
سلام

ممنون که خواندی

خوب پس من ندیدم اگه بشه با تلوبیون می بینم
مرسی که گفتی و همینکه آدم تحقیق کنه می تونه انتخاب بهتری داشته باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">