مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

یک شب در تهران

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۷ ق.ظ

 

فیلم " یک شب در تهران " که با نام " بعد از تو " بصورت آنلاین اکراین شد به کارگردانی آقای فرهاد نجفی و محصول سال نود و هشت که بازیگر نقش اصلی آن مینا وحید در نقش لیلا است.

اگه بخواهم در مورد داستان فیلم بگویم و از طرفی قصه لو نره و جذابیتش هم کم نشود فیلم داستان زندگی لیلا در یک شب بارانی را روایت می کند.

فیلم نمایش بغض و خشم فرو خورده یک زن است .

زنی که برای گرفتن حقش در تقابل و مبارزه با دنیای پیرامونش هست.

اما به نظرم فیلم در نمایش جنبه انسانی قهرمانش ناکام بود.

                                        بعد از تو 1

فیلم تعلیق خوبی دارد چون کنجکاوی تماشاگر را حسابی برانگیخته و این کنجکاوی تا به انتهای فیلم همراه بیننده است.

در مورد داستان فیلم به نظرم سیر منطقی آنچنانی نداشت اما برای من جالب بود.

از همه مهمتر برای من پایان بندی درست و درمان فیلم بود که اگرچه تلخ بود ولی تکلیفش را با مخاطب در انتها روشن کرد و مانند اغلب فیلم های سالهای اخیر بیننده را با پایانی بی سر و ته و فلسفی گونه به حال خود در میان زمین و آسمان رها نکرد.

دیالوگ های فیلم به نظر من از نقاط قوت فیلم بود و من که خیلی دوستشان داشتم.

در کل من این فیلم را دوست داشتم شاید مقداری واقع گرایانه و ساختارشکانه به نظر می رسید ولی باید بگم به هر حال این موضوع سلیقه ای هست.

 

                                       بعد از تو 2

 

پ.ن

فیلم بعدی شنای پروانه ...

 

۰۰/۰۳/۲۱

نظرات  (۴)

سلام من این سکانس رو دیدم اتفاقی.
خیلی دنبالش گشتم ولی اسمش رو نمیدونستم :)
ممنون که نوشتید. منتظرم حتما از شنای پروانه بنویسید.
پاسخ:
سلام
ممنون
اگه خواستی هم تو فیلمیو هست ( البته سانسور شدش ) هم شاید بتوانی دانلود کنی .
من تو دوره مریضیم دیدم هم این فیلم را و هم شنای پروانه را .
حتما چون واقعا شنای پروانه را خیلی خیلی دوست داشتم.

چندتا پست آخرتون را خواندم ولی جای کامنت نداشت .
یک موقع آدم فقط دوست داره بنویسه،همین.
:)
حتما میبینم. ولی جدیدا خیلی حساس شدم گفتم بزارم برای وقتی که حالم خوب باشه .اما حال خوب قسمت نیست مثل اینکه .
از شنایه پروانه بنویسید خیلی خشن نیست؟


آره یه وقتایی فقط دلم میخواد بنویسم تا احساس آرامش بگیرم :)
پاسخ:
سلام

باید به خودتون فرصت بدهید.

((-:

شنای پروانه هم اولین زمان ممکن حتما ...
سلام :)
ممنون از اینکه تجریبات فیلم ها رو به اشتراک میذاری و معرفی شون میکنی
آدم فیلم دوستی هستم که متاسفانه فرصت فیلم بینی کم پیش میاد برام :/
پاسخ:
سلام

خواهش می کنم.

به هر حال باعث میشه کسانی که می بینند اون ها هم بیان و نظرشون را بگن

من هم واقعا وقت کم دارم
باید فرصت را ساخت و فراهم کرد نه حالا در مورد فیلم در مورد همه چیز
حتماً می‌بینمش، مرسی از این معرفی خوب :)
پ.ن: پیشاپیش میگم که همه ببینند با وجود اینکه قطعاً معرفی کنید همه قانع میشن :)
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
خوشحال شدم خوشتون آمد
اگه دیدید شما هم بیایید در موردش بگین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">