مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

می خواهم ساده باشم !

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ


این روزها بیشتر از پیش متفاوت بودن را دوست دارم
یکجور وجه تمایز با دیگران ؛ نمی دانم چرا ؟؟ ولی می خواهم متمایز باشم !
شاید همین چند روز ولی احساس خوبی دارد ...
در همه چیز از ظاهر و لباسهایم گرفته تا برنامه های روزانه و شخصی .
فکر می کنم ساده بودن این روزها وجه تمایز بسیار بزرگی باشد ...
ساده رفتارکنی
ساده بخوری
ساده حرف بزنی
ساده فکرکنی
ساده بپوشی
ساده و بدون آرایش ...
بدون ماسکی بر چهره
ساده همانند خودت ...
سادگی زیباست !
و اما چه تفاوت زیبایست چادر مشکی ام ...
دوستش دارم این متفاوت ترینم را
سادگی ام با چادرم کامل می شود
پس ساده بودم را دوست دارم

زیبایی در سادگی است .

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۲
سارا سماواتی منفرد

حجاب

دل نوشت

چادر مشکی

نظرات  (۲)

۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۰:۲۹ نرگس عسکری سده
به وبلاگ نیلوفرآبی خوش آمدید
پاسخ:
ممنون ...
:)
پاسخ:
سلام
ممنون از نگاهتون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">