مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

رد خون

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۵ ق.ظ

 آخرین فیلمی که در جشنواره فیلم فجر امسال « فجر سی هفتم » موفق به دیدنش شدم «  ماجرای نیمروز ۲ » یا همان «  رد خون  » بود.

فیلم در واقع ادامه روایت داستان آدم های فیلم ماجرای نیمروز در یکی از مقاطع مهم تاریخ معاصر کشور یعنی فصل پایانی جنگ تحمیلی است.

 

               

 

داستان نفوذی ها ، فریب خوردگان و قهرمانان ...

اوج فیلم عملیات مرصاد یا همان به اصطلاح فروغ جاویدان به روایت منافقین است حرکتی بر پایه حماقت و خیانت و وطن فروشی گروهی سیاه اندیش و تبهکار .

در خصوص مسائل تکنیکی فیلم نمی توانم اظهار نظر کنم چون تخصصش را ندارم اما با توجه به اینکه فیلم زیاد می بینم می توانم بگویم در بین فیلم های ایرانی کاری خوش ساخت از کارگردانش آقای محمد حسین مهدویان بود اما ای کاش صحنه های جنگی با کیفیت تری داشت .

بازی جواد عزتی که بیشتر در نقش کمدی ازش فیلم دیدم در نقش یک مامور اطلاعاتی بدبین که هیچ بویی از عاطفه و ترحم نبرده و فقط به هدفش فکر میکند بی شک دیدنی است.

 

               

 

حالت چهره جواد عزتی فوق العاده است ...

هادی حجازی فر در نقش کمال همچنان می درخشد و نقطه مقابل صادق است شخصیتی عملگرا و کمی تندخو که همچون رباط بی احساس نیست و از خود فکر و اندیشه دارد.

 

                

 

برای من کارکتر محبوب در هر دو فیلم کمال است او و شخصیتش را بیشتر می پسندم .

برنده داستان صادق است اما فکر کنم باید منتظر ماجرای نیمروز ۳ هم باشیم !

در کل نمره من به ماجرای نیمروز ۲ کمتر از ماجرای نیمروز ۱ است و این بخاطر تعلیق کمتر و داستان ضعیفتر هست.

پس اگه ماجرای نیمروز را دیده اید حتما رد خون را هم از دست ندید.

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۵
سارا سماواتی منفرد

نظرات  (۱۱)

سلام :)
ما که فرصت نمیکنیم فیلم ببینیم ...
پاسخ:
سلام
من هم الان اصلا فرصت ندارم این ها مربوط به بهمن ماه است 😁😋
ماجرای نیمروز رو دوست نداشتم
پاسخ:
😣🤔
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۲۰ آب‌گینه موسوی
خیلی مشتاقم تماشا کنم. سینمای مهدویان تماشایی‌ست.
پاسخ:
سلام
پس باید منتظر اکرانش باشید .
شاید نوروز ...
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۱۴ جناب منزوی
سلام
یک رو ندیدم، ولی آخرین روزهای زمستان از این کارگردان رو دیدم، خوش ساخته
پاسخ:
سلام
خوب ... من هم آخرین روزهای زمستان را ندیدم پس واجب شد ببینم😉
ممنون از معرفی.
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۵۲ جناب منزوی
خواهش می کنم :)
آخرین روزهای زمستان سریاله، خیلی جالبه :)
پاسخ:
ممنون از راهنمایتون
پخش شده یا در حال پخش هست؟
😁😏🤔
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۴۲ جناب منزوی
فکر کنم ۴ سال پیش پخش شد، از شبکه دو و مستند
اینم لینک های دانلود
http://www.doctv.ir/programs/c/آخرین-روزهای-زمستان
http://www.zahra-media.ir/مجموعه-کامل-مستند-آخرین-روزهای-زمستان/
حتماً ببینید. فکر کنم لینک اولی کیفیت بهتر گذاشته :)
پاسخ:
ممنون و دست شما درد نکنه 😊
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۰۲:۲۰ آشنای بی نشان
در جوابتون به آبگینه باید بگم که نوروز اکران نمیشه
پاسخ:
سلام
ممنون که گفتید . 😊😁
سلام و عرض ادب
عید پیشاپیش مبارک
سال خوبی داشته باشید :)
پاسخ:
سلام 
عید شما هم پیشاپیش مبارک باشه و سال خوبی را در پیش داشته باشید 😊
.
سلام خانم منفرد.
من رو یادتون میاد اصلا؟ :)

ان شاءالله سال جدید براتون متفاوت باشه.
پر باشید از موفقیت و رضایت.
پاسخ:
سلام
ممنون
امسال برای همه متفاوت هست !!

)))-:
ممنون از پیشنهاد خوبت.
فیلم ماجرای نیمروز که خیلی قشنگ بود...
پاسخ:
سلام
خوشحالم که خوشت آمد و مفید بود  ((-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">