مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ویرایش

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۵۴ ب.ظ

 

هر از گاهی باورهایتان را ورق بزنید و کمی ویرایش کنید .

شاید صفحه ای باید اضافه و یا حذف شود ...

 

 

سید علیرضا شفیعی مطهر

۹۷/۰۱/۳۱

نظرات  (۱۳)

اوکی
پاسخ:

     (-:












0
خخخ
خب چی بگم؟ خخخ
گفتی یه نگاه بکنین منم گفتم اوکی!!!
خخخخ
پاسخ:
من هم چیزی نگفتم خب خوشحال شدم که نگاهی کردید ...

(-:
موافقم
پاسخ:
سلام
ممنون

(-:
ممنون!
اخه فکر کردم با تعجب داری نگاه می کنی:) خخخ
پاسخ:
خواهش می کنم.
نه ، لبخند بود ...
با افتخار لینکتان می کنم و دنبالتان می کنم خواهر گرامی
و دوست وبلاگ نویس بسیار قدیمی در بلاگفا!
پاسخ:
ممنون ، لطف دارید .من هم همینطور  (-:
خوشحالم که اینجا هستید شما دومین نفری هستید که از بلاگفا در اینجا دوباره حضور دارید.
اسم وبلاگتون چی بود ؟؟

به هر حال خوش آمدید و تشکر .
بنده را می شناسید اما مهم نیست
در بلگفا با هویت واقعی بودم
و الان سالها از ان موقع می گذرد
التماس دعا
پاسخ:
(-:

محتاجیم به دعا
موافقم
پاسخ:
ممنون

(-:
یکی میگه موافقم که... بیخیال :)
موافقم، انسان همیشه در حال رشد فکری هستش
پاسخ:
(-:

ممنون
سلام
جمله زیبایی بود
پاسخ:
سلام
ممنون ، لطف دارید .

(-:
دنبال شدی ممکنه دنبال کنی
پاسخ:
سلام
ممنون
حتما ...
۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۵۳ سیّد محمّد جعاوله
با سلام
وبلاگ وزین و خوبی دارید
خوشحال میشم همو دنبال کنیم
اگه مایلید لطفا اطلاع بدید
متشکرم.
پاسخ:
سلام
ممنون ،  نظر لطف شما است .  (-:

خوشحال می شم که دنبالتان کنم (حتما) .




۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۲۲ مریــــ ـــــم
دچار یه جنگ درونی شدم که امیدوارم سالم ازش دربیام
:|
پاسخ:
سلام
چرا ؟؟
ان شا الله هرچی خیره (-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">