مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

روزهای پاییزی کوتاه هستند !

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹ ب.ظ

به حساب لوس بازی که این روزها تو بعضی از وبلاگ ها مد شده نگذارید ولی راستش تصمیم داشتم فعلا نباشم !

خخخخخخ اما هستم 😁

دلیلش هم این هست که خیلی وقت کم می آورم اصلا نمی دانم چرا نیمه دوم سال عقربه های ساعت چهار نعل می تازند و چون هر روز خدا من از همه کارها و برنامه های روزانه ام  عقب هستم راستش ترجیح می دهم آنها را در اولویت داشته باشم .

کارهای خانه هر چه می گذرد برایم سنگین تر می شوند و اصلا به کارها یی که دوست دارم نمی رسم که یکیش همین جا است !

کرونای موذی افسار گسیخته و تهاجمی تر از دیروز در شهر غوغا می کند و جالب اینکه کسانی که دستی بر آمار و ارقام دارند خواهان تعطیلی اجباری و قهری تهران هستند ولی مجریان امر گوششان سنگین و کر هست و از آن بدتر مطالبه عمومی هم وجود ندارد و ظاهرا خیلی ها تصورشان این است که مرگ فقط برای همسایه است !

لحظه هایی هست که می خواهم دست بندازم و ماسک روی صورتم را پاره کنم چون واقعا حالت خفگی بهم دست می دهد و از شانس بد تمام تایم کاری باید ماسک داشته باشیم کاش یکی می گفت کی تمام میشود ؟؟؟

بخاطر این ویروس جهنمی و گرانی هر روز باید هر جوری شده غذا درست کنم قبلا یک موقع هایی می شد از بیرون یک چیزهایی گرفت اما الان هم خیلی گران شده و هم خوب رسیکش بالا است.

بدتر از آن شستن روزانه لباس های بیرون از خانه است که من و همسرم هر روز سر شستن شلوارش بگو مگو داریم و بیچاره ماشین لباسشویمان که ناله اش صدای همه همسایه ها را درآورده!

از همه بدتر این وسواس که  به هرچی دست می زنم  باید بعدش دستام را ضد عفونی کنم...

خیلی از این شاخه به اون شاخه رفتم ... بگذریم ...

در دنیایی که می گویند طوفانی در غربی ترین نقطه ممکن است ناشی از بال زدن پروانه ای در شرقی ترین نقطه اش باشد من چگونه باور کنم که آمدن فلان آقا نمی تواند در وضعیت این روزهایمان بی تاثیر باشد گرچه نقش اعمال و تصمیمات تصمیم گیران و کنشگران داخلی را نیز نمی توان منکر شد.

حرف زیاد است اما بماند ...

 

 

 

 

 

۹۹/۰۸/۱۳

نظرات  (۳)

۱۴ آبان ۹۹ ، ۰۰:۰۳ محسن رحمانی
سلام خوش آمدید.

کرونا واقعا بیداد میکنه .
کاش زود برطرف بشه.
پاسخ:
سلام و ممنون

ان شاالله خدا خودش کمک کند چون ماها که خودمون را فراموش کردیم .


به شخصه نمی توانم از شکست ترامپ در مقابل بایدن اظهار خوشحالی نکنم.
هرچند می گویند آمدن این و رفتن آن تاثیری ندارد اما زهی خیال باطل حداقل مدتی از فشار بر روی قیمت دلار و نیز بالطبع آن کاهش ارزش ریال که تاثیر مستقیم بر قیمت ها در داخل دارد کاسته خواهد شد و مردم فرصت تنفسی پیدا می کنند البته در میان مدت
سلام

من که از صبح 630 تا عصری حدودای 4 ماسک دوبل میزنم، چون تو محل کارم فقط سه چهار نفر نگرفتن که منم یکشیوشنم!!

بعد ما که میایم خونه شلوار و پیرهنم رو تو بالکن در میاریم و میذاریم اونجا که فردا صبحش دوباره بپوشیمش، چرا هر روز میشورین؟؟

برای غذای بیرون هم که چه بهتر غذاهای فاسد بیرون رو هر چی کمتر بخورین بهتر، به خدا نون خالی خوردن از غذای بیرون بهتر و سالمتره !

حرفها رو اگر قراره زده بشه، بزنین حتی شده مخاطبش نخونه و نفهمه!

تماس تلفنی با خانواده و تماس تصویری با خانواده هم میتونه روحیه بخش باشه، جمعه ها صبح هم کوه رفتن خوبه ها ...
ان شالله این بلا هم به زودی بره
پاسخ:
سلام
شما درست می گید ولی خوب فکر کنم من زیادی حساس شدم  و تحملش با مقنعه و موقعی که چادر دارم سخته اما الان که هوا خنک تر شده شرایط قابل تحمل تر هست.
چه خوب که هر روز نمی شویید ما البته بالکن نداریم اما آلودگی روی لباس هاتون نمی ماند و امکان افزایش احتمال سرایت.
بد هم نگفتین .... حداقل یک روز در میان شاید بد نباشه (((-:
در مورد غذا هم موافقم ولی یک موقع ها آدم دلش می خواد دیگه 🤗
چه خوب اهل کوه هم هستید واقعا آدم بعدش سبک میشه و کلی انرژیش تو هفته زیاد میشه ولی خوب دل کندن از رختخواب صبح جمعه ها هم از اون کارا هست.
حرفتون به دلم نشست که گفتین حرفها را اگه قراره زده بشه بزنین ممنون .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">