مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

رفیق من

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۸ ب.ظ

 

یا رفیق من لا رفیق له ...

امشب تو دعای جوشن صدایش زدم !

ای رفیق کسی که رفیقی نداره ...

رفیق از ریشه " رفق " در زبان عرب می آید ؛ یعنی کسی که مدارا می کند و همدمت می ماند.

حضرت رفیق ! مدارا می کنی و من این را می فهمم ...

اما اگر تو مدارا نکنی ، چه کسی در این جهانِ دروغ و در میان آدم های دروغین تَرَش قرار است با من مدارا کند ؟؟

حضرت رفیق ! دلم قرص است به همین معنای رفیق که تا آخرش هستی کنار من ...

تو دستت را رها نمی کنی و خودت نگذار که دست من رها شود .

رفیق من بمان برای من و همه کسانی که رفیقی جز تو ندارند ...

وقتی تو را دارم همه جهان را دارم ...

 

متن از : مژده لواسانی  (با اندکی تغییرات )

۹۷/۰۳/۱۴

نظرات  (۱۲)

سلام

چه فراز زیبایی !
التماس دعا
پاسخ:
سلام
محتاجیم به دعا آقای قدح ...
دوستا بالاخره یه روز ما رو تنها می ذارن ،
فقط خداست که همشه باقی می مونه ...
پاسخ:
سلام
ایام تسلیت و التماس دعا
به‌به
پاسخ:
((-:
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۹ امیررضا خانلاری
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواار
متن جالبی را انتخاب و منتشر کردید
بندگی تان مقبول درگاه حق تعالی باد

پاسخ:
ممنون از نگاهتان

همچنین شما ...

تغییرات زیبایی بود :)
بهترین رفیق یا بگوییم بهترین کسی که ما را همراهی می کند. بی شک خداست.
اما گاهی بنده کم می آورد.
همه در پناه خدا
موفق باشید
پاسخ:
ممنون از نگاهتان
در پناه یکتای بی همتا
۱۵ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۳ رفیق خاموش
اما اگر تو مدارا نکنی چه کسی با من مدارا کند...

سلام:طاعات و عبادات قبول و التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون
محتاجیم به دعا
التماس دعا!!
پاسخ:
سلام
محتاجیم به دعا
سلام
بسیار عالی :)
پاسخ:
علیک سلام
سپاسگذارم از نگاهتان ...
التماس دعا
پاسخ:
سلام

التماس دعا در این شب ها
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۷ محسن رحمانی
التماس دعا .
پاسخ:
محتاجیم به دعا ...
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۳۵ ✣یگانـღـه✢ jb
((: عالی
پاسخ:
سلام
ممنون از نگاهتان

(-:
سلام

طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق

ان شاءالله آرزوهای خوبتون برآورده بشن به لطف خدا
پاسخ:
سلام

ان شا الله استفاده لازم را از لحظاتمان در این ماه مبارک برده باشیم  و دعاهامون قبول درگاه الهی شده باشد.

((-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">