مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ترامپ

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۶ ب.ظ

 

این بنده خدا ترامپ هیچ کار و کاسبی ندارد که همه فکر و ذهنش ایران است ؟

فکر کنم هر شب به یاد ایران به خواب می رود و خواب ایران می بیند و از خواب بر می خیزد و روزی چند خط توئیت در مورد ایران می نویسد.

اگه اینجوری ادامه بده حتما اگه تا الان در میان پریزیدنت های آمریکایی رکورد بکار بردن نام ایران را در گینس را به نام خودش نزده باشه بزودی این اتفاق خواهد افتاد!

خوش به حال آمریکایی ها که اینقدر کشورشان بی مشکل هست که پریزیدنتش به جای حل مشکلات اونجا همش به فکر ایران و ایرانیان هست.

بنده خدا هی دوست دارد جلوی دوربین ها خودی نشان بده و هِی مصاحبه پشت مصاحبه با این شبکه و آن شبکه که بگوید عاشق سینه چاک مذاکره و گفتگو است.

توئیت پشت توئیت ، از یکی بوی جنگ به مشام ها می رسد و در دیگری در قامت انسانی ظاهر می گردد!

در توئیتی لبریز از خشم و انتقام و در جای دیگر مرد مسامحه و گفتگو !

حالا از شوخی گذشته اصل داستان همین ماجراهای کمدی است؟؟

یا شُوخی شُوخی قرار هست که جدی بشه !!

 

 

 

 

۹۸/۰۴/۰۷
سارا سماواتی منفرد

طنز

گرانی

نظرات  (۷)

یاد حرف سردار سلیمانی افتادم می‌گفتن ما هیچ شبی.را نخوابیدیم مگر آنکه به شما فکر می‌کردیم
البته اینو اضافه کنم که ترامپ بر خلاف پرزیدنت ما به اکثر وعده‌هاش عمل کرده و البته که ایشون تاجر هست و نون تو فروش اسلحه و جنگ و التهابه
پاسخ:
خوب پس نونش تو اینه که هی ایران ایران کنه.
کاملا منطقی است.

ممنون.
دستاورد به زانو در اوردن ایران اونقدر بزرگ هستش که تمام ضعف هاش رو میپوشونه،پس هرکاری میکنه نتیجه بگیره
پاسخ:
جالب بود.

ممنونم
۰۷ تیر ۹۸ ، ۲۱:۱۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
تا جایی که من از این افساد طلبان سراغ دارم
حتما میگن بریم با ترامپ هم ممذاکره کنیم
پاسخ:
گرچه در مورد خاص مذاکره نظر خودم را دارم اما اینجا مطرحش نخواهم کرد!

اما کی به حرف این افساد طلبان گوش میده ؟؟

فکر نکنم دیگه حنایی براشون مانده باشه .



فعلا که از خودی و ناخودی داریم میخوریم ...
خدا دلسوزان واقعی نظام و مردم رو حفظ کنه ان شاءالله
پاسخ:
سلام

ممنون جناب قدح ...

کاش عملگرایی و نگاه به واقعیت های موجود جای آرمانگرایی کاذب را می گرفت.

برای من و خانواده ام تورم افسار گسیخته و عدم امنیت روانی ناشی از سیاست های دولت نهم و دهم غیر قابل تحمل است .
پس رای من عدم بازگشت به عقب هست!


جمله بالا را حتماً به خاطر دارید،
امیدوارم معنی تورم عوض نشده باشد...

بگذریم از این که آرمانگرایی کاذب را هم کلی گویی میفرمایید.
پاسخ:
وات ؟؟

الان چی شد ؟؟؟

والا چی عرض کنم ... حتما حق با شماست.

فقط یک مطلب ...

کلی گویی از اجبار است .
۰۸ تیر ۹۸ ، ۰۲:۲۵ سیّد محمّد جعاوله
هر کس را چیزیس در سر
پاسخ:
علیکِ سلام

همینطور است .

ممنون از نظرتون
۱۱ تیر ۹۸ ، ۰۰:۲۶ جناب منزوی
فکر کنم خودش هم تکلیفش با خودش مشخص نیست
پاسخ:
سلام

شاید هم بخشی از یک نیرنگ و فریب بزرگ باشه و شاید هم واقعا تکلیفش با خودش معلوم نباشه.

ممنون از حضورتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">