مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دریچه خوشبخی ...

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۳۵ ب.ظ

 

آقای محترم

باد در گوشتان چه گفته ؟

که تاریخِ چشم هایتان را

به جغرافیای آغوشتان ختم کرده اید

 

از بها تا پاییز

سال هاست دریچه خوشبختی را بسته اید

و

بی هیچ توضیحی رفته اید ...

 

 

پ.ن

این شعر از خانم مژده لواسانی و از کتاب مجموعه شعر ایشان  به نام " به چهل سالگی ات رسیده ام  " است.

۰۰/۰۱/۰۹

نظرات  (۵)

چقدر دوست داشتنی بود🥺
از بهار تا پاییز
سالهاست دریچه خوشبختی را بسته اید
پاسخ:
ممنون از نگاهت ...
من هم خودم خیلی این جمله اش را تو ذهنم تکرار کردم
سلام

میلاد حضرت مهدی عج مبارک .
پاسخ:
علیک سلام

ان شا الله ظهور حضرتش ...
۱۰ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۵۵ جوینده آرامش
سلام
ممنون از این اشعار زیبا

+ خدا کند که بهارِ رسیدنش برسد...
پاسخ:
سلام

خواهش می کنم

ممنون که خواندید و خوشتان آمد

(((-:
سلام چه شعرای عجیبی میگن قشنگه ولی روش باید فکر کنم :)
پاسخ:
علیک سلام
همین مهمه که موجب میشه آدم روی شعر تعمق کنه و موجب تفکر میشه و قشنگیش به همینه
من همیشه این مزده لواسانی رو با آزاده نامداری که فوت شدن اشتباه میگیرم ...

خدا بیامرزتش و به بچه ش و مادر بدرش و شوهرش صبر بده
پاسخ:
سلام

بله متاسفانه ... خدا صبرشون بدهد

تشکر ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">