مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

عرق سرد

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۲۴ ب.ظ

 

فیلم عرق سرد ( cold sweat ) ( دومین فیلم سهیل بیرقی ) با همه ضعف هایی که می توان برایش تصور کرد اما به نظر من ریتم خوبی داشت و بیننده اش را متقاعد می کند تا داستان را دنبال کند.

خوشبختانه چه بخواهی و چه نخواهی پس از پایان فیلم فکرت را قلقلک می دهد که راجع به موضوع و پیام فیلم فکر کنی و این مطمئنا تو فیلم های ایرانی کم دستاوردی نیست!

در یک جمله "عرق سرد " فیلمی زنانه براساس اتفاقات واقعی است.

بازی باران کوثری و سحر دولتشاهی را دوست داشتم اما با شخصیت افروز اردستانی ( باران کوثری ) اصلا حال نکردم گرچه بهش حق داذم !

نکته جالب اینکه باران کوثری بخاطر بازی در این فیلم حسابی وزنش راکم کرده و باربی شده !

 

         

 

شخصیت بد مَن فیلم یعنی یاسر حسینی  ( امیر جدیدی ) را هم اصلا دوست نداشتم از اون مردای چندش بود .

سحر دولتشاهی هم در نقش سرپرست تیم بازی خوب و باور پذیری دارد.

اما در مورد داستان باید بگم که تک خطی و در مورد حق زنان در انتخاب شغل و حرفه و کمی ریزتر اگه بخواهیم بشیم در مورد حق زنان در خروج از کشور است برای من داستان تکراری نبود و به شرایط زنان ورزشکار و قهرمان در جامع امروزی پرداخته بود و اگه حوصله فیلم دیدن دارید می تواند سرگرمتون کند .

 

پ.ن

من خیلی کم فیلم ایرانی می بینم ولی قول می دهم در مورد فیلم های غیر ایرانی که خوشم بیاید حتما مطلب بگذارم.

 

۹۸/۰۷/۰۶
سارا سماواتی منفرد

نظرات  (۹)

آموزش آشپزی در هلوکوک!
holoocook.blog.ir
پاسخ:
🤔
۰۷ مهر ۹۸ ، ۱۴:۳۶ محال ‌‌‌
برخلاف شما به نظر بنده فیلم به شدت سرهم‌بندی شده‌ای بود. در فیلم همه به نوعی متظاهرند و برای مخاطب ریزبین‌تر حتی این تظاهر در خود کارگردان هم دیده می‌شود. چنین تعریف زیرنافی و تک‌بعدی از مردان را پیش از این تنها از خانم میلانی سراغ داشتم. اما آقای بیرقی گوی سبقت را از ایشان هم ربوده‌اند. در کل تصویری به شدت کاریکاتوری و نسنجیده از یک مشکل جدی بود.
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتان .
۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۲:۱۴ آب‌گینه موسوی
نظرت محترمه ولی با شما موافق نیستم. به نظرم، فیلیمی ضدِّ زن و ضدِّ انسانی بود...
می‌خواستم در بابش بنویسم که وقت نکردم. حالا ان‌شاءلله قلمی می‌کنم.
پاسخ:
سلام
چه خوب 😊
قرار نیست همه موافق نظرات هم باشند 😉 اگه همه یک نظر داشتند که خیلی خنده دار می شد.
پس منتظر مطلبت هستم .

ممنون از اینکه نظر دادی.
۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۹:۴۱ کارمند مجرد
فیلم "دریاسالار" را توصیه می کنم ببینید
همین طور "استخوان های دوست داشتنی"
پاسخ:
سلام

ممنون از پیشنهاداتتون

دریاسالار و استخوان های دوست داشتنی اگه اینگلیسیشو هم بنویسید راحت تر پیدا می کنم .
به نظرت ببینم؟!
پاسخ:
سلام
فکر کنم برات جالب باشه😉🤔
۲۱ مهر ۹۸ ، ۲۰:۱۹ اشکان ارشادی
از حسن توجه شما کمال تشکر.
ممنون که با دنبال کردن وبلاگم ، از من حمایت میکنید.
پاسخ:
😊🤗😁
۳۰ مهر ۹۸ ، ۰۹:۵۷ صادق علیخانی
سلام 

وبلاگ زیبا و خوبی دارید.
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید



با افتخار وبلاگتون رو دنبال میکنم 

خوشحال میشم شماهم اینکارو انجام بدین


http://alikhani98.ir
پاسخ:
سلام
حتما .ممنون .فکر کنم وبلاگتون جالب باشه پس چراکه نه 😊
۰۳ آبان ۹۸ ، ۲۲:۱۹ مهربان بانو
سلام.فیلم رو چند روز پیش دیدم و بعدش حرص خوردم که چرا یه زن ایرانی انقدر بدبخته و هیچک کس پشتشو نمی گیره😕
پاسخ:
سلام
متاسفانه این نگاه جنسیت زده و اینکه زن وکیل و وصی باید داشته باشه را همه مان تجربه کردیم ولی بعضی ها خودشون را زدند به اون راه !
ممنون از نظرت و نگاهت😊
۰۷ آبان ۹۸ ، ۰۹:۱۷ اشکان ارشادی
سلام
بسیار جالب تحلیل کردید ، مشتاق شدم ببینم. فیلم سینمایی در نوروز خیلی خوبه. همه‌ی شبکه‌ها بسیج میشند تا فیلمهای جدید و خوب بگذارند.
پاسخ:
سلام
بله یادش بخیر
ممنون از حضورتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">