مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

عشق تو

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ

دیدمت لرزید دستم ، چادر افتاد از سرم !

یک نفر پرسید: خوبی ؟! گفتم : اکنون بهترم !

 

زیر لب با اخم گفتی : چادرت را جمع کن

خنده رو ، آهسته تر گفتم : اطاعت سرورم

 

عاشق این غیرت و مردانگی هایت شدم

عشقِ پاکت مردِ با احساسِ من ! شد باورم

 

عشق تو رنگین کمان پاشیده بر دنیای من

هم تو عشقِ اولم هستی ، هم عشقِ آخرم

 

هرچه در انکار کوشیدم نشد ، ناممکن است !

آخرش هم عشقِ من ! فهمید گویا مادرم

 

کرده شاعر دختری مغرور را چشمت عزیز

تا نگاهم باز کردی ، چادر افتاد از سرم  !

 

شاعر : طاهره اباذری

۹۶/۱۲/۱۸

نظرات  (۷)

سلام
شاعر این شعر خانم طاهره اباذری هریس هستند
(http://shereno.com/59153/53837/434428.html)
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام :)

شعر فوق العاده بود ...
پاسخ:
سلام
ممنون (-:
به‌به :)
پاسخ:
ممنون (-:
چه قشنگ بود😍😍😍😍
پاسخ:
ممنون 😍😍
بسیار زیبا
پاسخ:
تشکر (-:
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۳۶ بنت‌الهدا فتحی
بسیار زیبا

من وقتی عاشق شدم چادر اومد روی سرم
پاسخ:
چه عالی و چه یادگاری زیبا از عاشقی ...
خلاصه اینکه .... حکایت انتخاب چادر همیشه از عاشق شدن شروع میشه حالا هرکی یجور (-:

ممنون
سال نو مبارک
۱۴ شهریور ۰۲ ، ۱۱:۵۴ سارا سماواتی منفرد

بعد از مدت ها که دارم می خوانمش چقدر حال خوب کن و چقدر حس خوبی داره این شعر آدم می خواهد دوباره زندگی کنه این شعر را

خنده رو، آهسته تر گفتم:اطاعت سرورم !
.
.
.
تا نگاهم باز کردی چادر افتاد از سرم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">