مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

قرنطینه

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۲۵ ب.ظ

 

چند روزی بود می خواستم بیایم اینجا ولی بدجوری پُشتم باد خورده بود !

بدجوری درگیر خودم ، زندگی و شُغلم بودم ولی کرونا که آمد حداقل تا حدودی از دست شُغلم و مسئولیت بیرون از خانه خلاص شدم.

این هفته آخرِ سالی که گذشت در قرنطینه و تنهایی شیرینم مشغول خانه تکانی و رُفت و روب بودم .

زمانهایی هم که علی نبود با خودم خلوت می کردم و به خیلی چیزها فکر می کردم ...

خیلی چیزها که باید دوباره مرورشان می کردم ...

چیزهایی که باید در موردشان حسابی تجدید نظر کنم ...

به کارهایی که دوست داشتم انجام بدهم و انجام ندادم ...

به سفرهایی که دوست دارم بروم و نرفتم ...

به کتاب هایی که می خواستم بخوانم و نخواندم

به غذاهایی که می خواستم بپزم و نپختم ...

به لبخندهایی که باید می زدم و نزدم ...

این روزها بیرون رفتن ، خرید کردن و در یک کلام عادی بودن خیلی سخت و دشوار شده است.

وسواس دست شستن های پی در پی ، دستکش لاتکس دست کردن و ماسک زدن و مواظب این بودن که دستت به صورت و دهان و چشمت نخورد !

وسواس و استرس ...

همه اینها خیلی عصبیم می کنند ...

عصبی می شوم وقتی مردم را در صف ها و در جاده ها و در خیابان ها بی خیال می بینم.

بی خیالی و سهل انگاری و ناشی گری هم حد و حدودی دارد.

 

پ.ن :

 

ببخشید یادم رفت ... سلام ...

 

سال نو مبارک ...

 

 

۹۹/۰۱/۰۳
سارا سماواتی منفرد

روزمرگی های من

نظرات  (۶)

سلام

عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشید.
پاسخ:
سلام
ممنون
عید شما هم مبارک و امیدوارم سال خوبی برای شما و همه باشد
سلام
سال نو مبارک
بنظرم این عید نوروز فرصت خیلی خوبی برای محاسبه گذشته مون هست و همینطور برنامه ریزی برای آینده...
پاسخ:
سلام
سال نو شما هم مبارک
موافقم بله فرصت خوبی هست
ممنون
۰۴ فروردين ۹۹ ، ۰۰:۰۳ سارا سماواتی منفرد
راستی دولت چه سیاستی در قبال این بیماری در پیش گرفته ؟؟
آیا قرار است خیلی ها مبتلا بشوند تا ایمنی جمعی حاصل شود ؟
چرا قرنطینه نمی کنند ؟
اصلا برنامه مشخص دارند ؟
سلام :)
سال نو شما هم مبارک.
پاسخ:
علیک سلام

ممنون ، سپاسگذارم
۰۸ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۴۳ سارا سماواتی منفرد
این طرح مثلا فاصله گذاری اجتماعی هرچند دیر اما مرده به دنیا آمد.
اینقدر ماده و تبصره می گذارند که اصل طرح هم زیر سوال میرود.
نمی دانم خودشان را مسخره کردند یا مردم را ؟؟؟
بعضی معتقدند اینها به دنبال مصونیت گله ای هستند!! الله اعلم .
راست یا دروغ اما تلفات سنگینی ایجاد می کند.
۱۰ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۴۹ آب‌گینه موسوی
سلام، اعیاد مبارک!
خیلی خیلی بابتِ شعر دکتر شفیعی کدکنی متشکّرم.
من هم برای عید خیلی نقشه داشتم که با این کرونا همه بر باد رفت...
پاسخ:
سلام
ممنون و اعیاد شما هم مبارک باشه.
امیدوارم سال خوبی را علی رغم این داستان کرونا شروع کرده باشین.
ما می خواستیم یک مسافرت جاده ای برویم ولی خوب نشد دیگه اما از قدیم گفتند : گر خدا ببند دری زِ حکمت بگشاید دری دگر زِ رحمت ...

خواهش می کنم و ممنون از لطفت عزیزم ((-:


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">