مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

قلب زخمی ...

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۲۵ ق.ظ

 

دوباره تکرار شد !

این بار بهانه اش ٬ بهانه در بهانه بود ...

 

درد داشت ؟ ... نه !!

قلبم به درد آمد ...

 

سیب سرخ گونه هایم به کبودی زد

قطره اشکی آهسته غلطید ...

 

من هنوزم لبریز چشمهایش

اما او در اندیشه گسستن

 

 

۰۰/۰۵/۰۳
سارا سماواتی منفرد

آقای شوهر

خشونت

دل نوشت

زنان

شعر

نظرات  (۵)

۰۳ مرداد ۰۰ ، ۱۱:۳۰ محسن رحمانی
سلام

خدایی ناکرده اتفاقی افتاده؟
پاسخ:
سلام

نه ...

همه چیز آرومه و من نه ما خوشبختیم ((-:

با آهنگ بخونیدش (((-:
۰۳ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۱۰ یاس ارغوانی
سلام :)
شعر از خودتون بود؟
پاسخ:
سلام

اگه بشه اسمش را شعر گذاشت !!  آره نوشته از خودمه .

مرسی که خواندیش

((-:
خیلی زیبا بود
احسنت :)
البته کلمات کلیدی من رو به اشتباه انداختند و با حالت شعر نخوندم
بعد از روی کامنتها متوجهش شدم ولی واقعا عالی بود👏👏🌹
پاسخ:
ممنون عزیزم
واقعا لطف داری
قشنگ خواندی و دیدی باعث خوشحالیه

مرسی ازت ((-:
۰۴ مرداد ۰۰ ، ۱۴:۴۲ یاس ارغوانی
قشنگ بود :))
امیدوارم بازم بنویسید :)
پاسخ:
مرسی خیلی خیلی لطف داری
همیشه پیش نمی آید باید شرایطش فراهم باشه

(((-:
۲۸ مرداد ۰۲ ، ۰۶:۳۰ سارا سماواتی منفرد
سلام
حقیقتا وقتی دلت می سوزه و قلبت به درد می آید بعضی وقت ها استعدادهات هم گل میکنه حتی اگر مانا نباشه و برای یک لحظه باشه و بدون تکرار ...
آنروز که این شعر گفتم واقعا دلم سوخته بود و حالا که بهش نگاه می کنم میگم واقعا اگه اون سیلی و اون درد و اون زخم نبود این شعر به زعم خودم زیبا هم خلق نشده بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">