مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ما دیر رسیدیم ...

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۱۰ ب.ظ

 

دلم می خواست در عصری بودیم

که بر گلُ شعرُ بوریا وُ زن ، سِتم نبود !

ولی افسوس !

ما دیر رسیدیم !

ما گل عشق را جستجو می کنیم،

در عصری که با عشق بیگانه است !

 

شعر از نزار قبانی (۱)

 

(۱) نزار قبانی شاعر سوری اصل متولد ۱۹۲۳ که در ۷۵ سالگی به دلیل بیماری قلبی چشم از جهان فروبست و به شاعر زن و عشق معروف می باشد.

نظرات  (۵)

۰۴ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۲۸ یاس ارغوانی
چقدر شعرهای نزار فبانی رو دوست دارم :))
پاسخ:
واقعا زیبا و برای من حال خوب کنند

ممنون

((-:
چه زیبا بود پست **
پاسخ:
سلام
زیبا دیدی شما ...

ممنون

((-:
آقا من فکر کنم 5 بار خوندم، همش دنبال زن رستم میگشتم، خدایا زن رستم کیه!
حالا چرا به زن رستم دیر رسیده
اون به سهراب بود که دیر رسید و...

بالاخره چند دقیقه ای هست فکر ما درگیر زن رستم شد که تازه دوزاریمون افتاد اون ستمه مجید جان نه رستم :))))
:))
پاسخ:
از دست شما ...

حالا این ر را از کجا به ستم اضافه کردید نمی دانم که خودمم به شک افتادم شاید غلط تایپی دارم.

از دست شما آقایون .
سلام بانو :)
🌹🍃
پاسخ:
سلام
ممنون فاطمه جان
مرسی که خواندی
اولش فکر کردم که شاعر اهل افغانستان
و یاد این روزهای افغانستان افتادم :(
در کل زیبا بود
پاسخ:
سلام
ممنون((-:

کلا روزگار مردمان این منطقه یجورایی شبیه هم هست !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">