مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

معجزه فوتبال

جمعه, ۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۰۳ ب.ظ

 

ممنون از روزبه و رامین و آزمون و اینکه حالمون را خوب کردید ...

ممنون از همتون که جانانه تلاش کردید و خوش درخشیدید.

فوتبالی نیستم اما بعنوان یک بیننده تا اونجا که یادم می آید بازی های ملّی تیم ملّی کشورمون را تا جایی که ممکن بوده از دست ندادم.

بازی قبلی با اینگلیس و بازی امروز هم دیدم و مثل همیشه جاهایی بود که حسابی هیجان زده شدم و کنترلم را از دست دادم.

بازی قبلی خیلی ناامید کننده بود و ته قلبم دوست داشتم که حداقل اونجوری نمی باختیم اون هم به اینگلیسی ها .

امروز اما متفاوت بودیم و خیلی خوب ظاهر شدیم.

بیشتر زمان تماشای بازی مثل بیشتر وقت ها چشمم پر اشک می شد اما اشکی از شادی و هیجان.

فوتبال یک معجزه است قدر این اتفاق خوب را بدانیم و همه چیز را باهم قاطی نکنیم.

راستش از الان منتظر بازی بعدی هستم (((-:

۰۱/۰۹/۰۴
سارا سماواتی منفرد

ایران

جام جهاتی

جامعه

حال خوب

نظرات  (۶)

ماشالله به بچه هامون

اتحاد و همدلی نیازمونه، زیر پرچم خوشرنگ کشور عزیزمون

به کوری چشمای بدخواها و دشمنهای این مملکت که نمیخوان دلمون شاد باشه بردیم

تبریک میگم


۰۴ آذر ۰۱ ، ۱۸:۳۷ محسن رحمانی
سلام برد شیرینی بود واقعا چسبید .تبریک میگم.
پاسخ:
سلام آقای رحمانی
بله بهمون چسبید و مبارک تمام مردم ایران باشد.
۰۴ آذر ۰۱ ، ۲۰:۵۷ عارفه صاد
بازی امروز برای منی که فوتبالی نبودم خیلی پرهیجان بود. خصوصا اینکه خیلی از موقعیت های گل رو از دست دادن و حرص خوردم
پاسخ:
سلام
واقعا اون چندتا موقعیت اول داشتم دیوانه می شدم و همش می گفتم آخه بدشانسی چقدر آخه (((-:
ولی خدا را شکر بازی خوبی بود و سربلند شدیم.
ممنون.
۰۵ آذر ۰۱ ، ۱۲:۴۷ پسر انسان
بردی شیرین
برای ایران
نه بر هیچ حزب و دسته سیاسی
برای تک تک مردم ایران
اینه کارکرد ورزش اصیل
پاسخ:
سلام
حتما همینطوره و با اینکه فقط یک تماشاگر در تمام این سال ها بوده ام اما فرق یک بازی خوب از بازی غیر حرفه ای تو این بازی کاملا آشکار بود.
یه جا پیش خودم گفتم اینا همان آدم های بازی قبل هستند ؟؟
سلام بر سارای عزیز
ما هم دیروز همراه بچه های تئاتر در یک کافه فوتبال رو دیدیم
من هیییچ سواد و درکی از فوتبال ندارم :))
ولی هیجان بچه ها همه گیر بود
+از کتاب جدید زودتر برامون بنویسید ❤️
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون. فکر کردم دیگه تو بیان نیستید.
چه بخواهیم چه نخواهیم بعنوان یک ایرانی از موفقیت و اتفاقاتی که نام ایران در آن به هر شکلی سربلند و پیروز هست حتما احساس غرور می کنیم.
به هر حال به این تقویت روحیه جمعی ملی نیز احتیاج داریم.

مرسی که دنبال می کنی معرفی کتابم را ، فکر کنم این دفعه کمی طول بکشه (((-:
❤️❤️❤️
خیر فعال نیستم اما وبهایی که دوست دارم رو دنبال میکنم 😍😊
پاسخ:
خوشحال می شوم و باعث دلگرمی (((-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">