مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

همکار من

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ب.ظ

یک همکار دارم که از بخت سیاه چندین سالی هست که عنوان همکار را با من یدک میکشه !

ملغمه ای از رفتارهای متناقض و خدای دورویی و زیر آب زنی هست.

در ظاهر خیلی خیرخواه و مهربان نشان می دهد و متاسفانه این دورویی باعث شده همکارای دیگه کمتر از چهره واقعی و باطنیش خبر داشته باشند .

تو رو باهات خوبه ولی خدا نکنه در موردت چیزی بشنود یا بداند تنها کسی که خبر دار نمی شود همان خواجه شیرازی معروف هست .

بارها دیدمش پشت سر بهترین دوست هایش هم در حال حرافی و غیبت هست.

زیرآب زنی تا دلتان بخواهد ...

خانم خیر سرش چادریه اما وقتی می رسه سرکار چادرش را آویزان جالباسی میکنه ( ولی خداییش همیشه مقنعه اش جلوست ) .

خیلی وقت ها دیدم با همکارای مرد در حال شوخی های زننده و بگو و بخند هست !

دوتا بچه داره که پسرش طفلک فلج نخاعی هست و این طفلک را وسیله سوءاستفاده از مدیران برای دریافت اضافه کاری قرار داده .

بیچاره شوهرش که یک مهندس شرکت .... است از دستش عاصی شده .

شوهرش هرکاری می کنه که این .... خانم قصه ما بماند سر خانه و زندگیش و برای بچه ها مادری کند که تاکنون موفق نبوده .

طفلک بچه ها را از صبح می گذارد مهد کودک تا اینکه غروب که بره دنبالشان.

از نظر مالی هم دستشان به دهنشان می رسد و مشکلی ندارند هین تازگی ها یک خانه سه خوابه خریده اند ولی شوهرش حریفش نمیشه که نمیشه !

اینها به نظر من مهم نیست به هر حال زندگی خودشه ولی اصلا طینت خوبی ندارد .

اینکه ماسک آدم های خوش قلب را به چهره زده خیلی حرصم را در می آورد .

چند روز پیش مادر یکی از همکارامون فوت شد و خانم یک تاج گل به محک سفارش داده و شب جهت تسلیت به منزلشان می رود و تاج گل را هم می برد نکته جالبش اینجاست چون مسئول کارهای اداری هست دیروز دیدم داره از همکارا به خاطر اون تاج گل نفری پانزده هزارتومن دونگ جمع می کند !

سرم داشت سوت می کشید چون رویش نوشته بود از طرف فلانی ...

رفته کلی خود شیرین بازی برای طرف درآورده اون هم به خرج دیگران !

تا دلتان بخواهد از این رفتارهای زشت می توانم برایتان تعریف کنم اما تو خود بخوان حدیث مفصل را پس سرتان را درد نیاورم .

خلاصه خیلی از وجود چنین آدم مزخرفی در کنارم در عذاب به سر می برم و خلاصی هم از شرش وجود ندارد .

دوست دارم نقابش را از چهره اش کنار بزنم اما نمیشه !

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۹
سارا سماواتی منفرد

دل نوشت

روزمرگی های من

نظرات  (۱۱)

۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۷ استاد بزرگ
امان از این افراد منافق و دو رو ...
واقعا خیلی بده آدمها اینطور دو رویی میکنن.
پاسخ:
سلام
واقعا خدا آدم را از شر اینجور آدم ها حفظ کند.

آمین.

ممنون ...
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۷ مرضیه محسنی
سلام. وبلاگ خوب و جالبی دارین.
من به تازگی با سایت دینـون آشنا شدم. این سایت اولین سامانه ارائـه غرفه دیجیتال در ایرانه که داره گسترش پیدا می کنه.
اگر شما محصول یا خدماتی در هر زمینه ای برای فروش و ارائه دارین ، به این سایت بیاین و به صورت رایگان غرفـه بسازید و برای محصولاتتون در تمام ایران تبلیغ کنید و مشتری ها رو روز به روز افزایش بدین.
اگر هم ندارین می تونید با تبلیغات سایت دینون و معرفی اون درآمد مستقیم کسب کنید.
لطفا با این لینک وارد بشید و ثبت نام کنید.
http://Dinon.ir/Caller/4
ممنونم.
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۵۵ آسـوکـآ آآ
امان از دست این آدما...
پاسخ:
سلام
امان ... امان ...
من که به خدا پناه می برم .
(-:
بعضی مواقع برای فرار از باور افسردگی آدم ها دست به چنین کار هایی می زنن متاسفانه
شما شغلتون چیه‌؟
پاسخ:
سلام
فکر کنم حق با شما باشه . پس از علائم افسردگی هست ؟؟
من کارمند امور اداری هستم.
افراد دور رو، مردم رو مثل خودشون می دونند!
پاسخ:
متاسفانه همینطور هست !
۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۸ عدنان رحمانی
ششمین دوره مسابقه وبلاگ نویسی «ابلاغ غدیر» 1397

اگر شما هم دوست دارید حرکتی را در راستای ترویج عید بزرگ غدیر خم داشته باشید ،خوب فرصتش مهیا شده ، شما می توانید هم با شرکت در جشنواره ابلاغ غدیر فقط با گذاشتن یک پست تولیدی در مورد « چهل حدیث عید غدیر خم » هم در گسترش فرهنگ و پیام غدیر تلاش کنید هم شاید برنده یک میلیون تومان هزینه سفر به نجف اشرف و کربلای معلی بشوید.

زمان بندی :

زمان شروع مسابقه : یکم ذی القعده الحرام ۱۴۳9 هـ.ق. [ یکشنبه 24 تیر 1397]
پایان مهلت ثبت نام : بیستم ذی الحجه الحرام ۱۴۳9 هـ.ق. [ شنبه 10 شهریور 1397]
تاریخ اعلام نتایج : عید غدیر ثانی (نهم ربیع الاول 1440 ه.ق.) [ شنبه 26 آبان 1397]

جوایز:

7 نفر هر نفر یک هزینه سفر به نجف اشرف کربلای معلا

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه می توانند به سایت « جامعه مبلغین عید غدیر خم » به آدرس http://www.moballeghineghadir.com مراجعه کنند. و پس از عضویت در سایت به ثبت وبلاگ هایشان اقدام کنند.
سلام خواهرم
خدا صبر و استقامت بهتون بده و توان تغییر و جذبش به سمت اخلاق حسنه با دعا و گریه های نیمه شبی تون برای هدایت بیشترش و ایجاد ارامش در قلبش.. مسلم هست که قلبشون ارام نیست.. من هم دعاگوشون خواهم بود ان شاالله.. ممنون که برامون نوشتی از بنده مومنی که درگیر.. هست.

خدایا، تو چه می کشی از منی که ظاهرم مومن و مسلمانم و در باطن، نکند .. خدایا به غفاریتت، مرا ببخش و به ستاریتت، عیوب ما را بپوشان و ما را با محبتت، مودب کن که دنباله رو پیامبری باشیم که فرمود: ادبنی الله..

الهی که قلبتون پر باشه از صفات غفاریت و ستاریت و رحمانیت الهی...

پاسخ:
سلام عزیزم
واقعا نیاز به صبر و حوصله در مقابل اینجور آدما هست .
یک روزایی سر نماز از خدا می خواهم که کمکش کنه نه این آدم را همه آدما که گرفتارند و مشکل دارند.
ممنون از حس خوبتان.
چه دعای زیبایی ( آمین ) .
ممنون از حضورتان.
سلام
این جور موقع ها من خودم و نگاه میکنم و میبینم چقققققققققققققققققققدر منافق ترم!‍
پاسخ:
دستتتتتتتتتتتتتت شما درد نکنه !
من در مورد خودم حرف زدمااا
تو مواجهه با این جور آدم ها به خودم نگاه میکنم ببینم کی از کی اوضاع ش بی ریخت تره، اون موقع میشینم روضه میخونم واسه خودم!
خیلی باید مراقب عجب باشیما
پاسخ:
من هم یک موقع هایی مقایسه می کنم و خوب نمی تونم بگم که خیلی خیلی بهترم و اوکی هستم به هر حال همه آدما نقاط تارک و روشن دارند و این نسبی هست و اون نسبته مهمه.
هیچ وقت هم دوست ندارم قضاوت بیخود و سطحی بکنم و خودم را جای طرف می گذارم و میگم اگه من بودم چی ؟
تو این مطلب هم قصد قضاوت نداشتم و بلکه با شرایطی که مواجهم را گفتم.
بله قبول دارم باید مراقب باشیم .
ممنون
شما طرف رو نابود کردین بعد میگین قصد قضاوت نداشتم!؟!؟
تناقض اولین نشانه منافقه...
من به شدت اصرار دارم برای کسایی که ظاهر موجه و اسلامی ای دارن، رفتارشون رو دقیق باشن و مراقبت کنن
اگر جسارتی کردم ببخشید خودم پر از عیب و نقصم ولی این پستی که شما گذاشتین نه تنها غیبته بلکه تهمت و آبرو ریختن و تمسخر یک مومنه، همین!
پاسخ:
در نگاه اول به نظر می رسه که حق با شما باشه !
حتی خود من لحظه ای به تردید افتادم که آیا آبروی کسی را ریخته ام؟
ولی اینطور که به نظر می رسد نیست چراکه در میان همکاران و دوستان کسی در محیط وبلاگ نویسی حضور ندارد و تقریبا همه همکاران و دوستان حضورشان در اپلیکیشن های شبکه مجازی فرصتی برای حضور در قسمت های دیگر باقی نگذاشته است.
از اونجا که مطمئنم کسی در این فضا آشنای مشترک من و و این همکارم نیست این مطلب من برای خوانندگان همانند یک داستان مثل سایر داستان هایی است که روزانه با آن مواجه اند.
پس این شخص برای خوانندگان من صددر صد ناشناس هست و مثل یک شخصیت خیالی می ماند و ریختن آبروی یک شخصیت خیالی و ناشناس مطمئنا گناه محسوب نمیشه .
اما آیا شما برادر عزیز خودت الان برای انجام به قول خودتون این معروف مرتکب گناه نشدید؟
فان الله کان بکل شیء علیما .

در ضمن این مطلب تمسخر کسی نیست متاسفانه شخصی با این رفتار وجود دارد و با رفتارهایی که من در اینجا اشاره ای به آنها نکردم هر روز و هر هفته بر حسب شرایط به دیگران آسیب می رساند.

خیلی علاقه به جدل ندارم ولی دختر خوبم، فرض کنیم هیشکی این بنده خدا رو نمیشناسه شما که میشناسیش! تهمت و غیبت رو من که نکردم از یه نا شناس شما کردی از کسی که میشناسیش ... بعد شما عالمی به نیت طرف مقابل یا نه؟؟ شاید او نیتی داره که هیچ وقت به مخیله من و شما نرسه اینم میتونی بگی صد در صد در اشتباهم!؟؟
تو این انتقاد هم شما حی و حاضرید هم من، اگر نقدی کردم جوابش رو میتونین بدین و از خودتون دفاع کنین، و در این کراهتی برای کسی نیست
البته من یه اشتباه کردم میخواستم پیام قبلیم رو خصوصی بفرستم که الان متوجه شدم عمومیه
خصوصی کردن پیام قبلی و این پیام هم در اختیار خود شماست
حلال کنید
پاسخ:
همین بحث ها هست که مفید هستند و ممکنه در نهایت خروجی داشته باشند.
حق با شما هست من صد در صد از نیتشون خبر ندارم اما آدم ها را با عملشان باید سنجید و همین عمل نشانه نیت حقیقی هست.

مشکلی برای عمومی بودن پیام ها نمی بینم می تواند برای دیگران هم مفید باشد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">