مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مرد بازنده

جمعه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۰۶ ب.ظ

 

 ...  پیشنهاد تماشای فیلم ...

 

تماشای لذت بخش سریال زخم کاری و بازی خوب زوج عزتی - آزادی ور در آن سریال و خاطره خوبی که از تماشای نقش های مختلف و گوناگون جواد عزتی در طی سالیان اخیر در ذهنم جا خوش کرده است باعث شد تا در مقابل پیشنهاد وسوسه کننده علی برای رفتن به سینما با همه خطراتی که ممکن است داشته باشد ، نتوانم مقاومت کنم و بعد از گذشت بیش از دوسال از آخرین باری که به سینما آن هم برای دیدن فیلم های جشنواره فجر رفته بودم و ظهور کرونا پایم را در این مدت از سالن سینما بریده بود دوباره برای دیدن فیلم راهی سینما شوم.

 

                                  

 

مرد بازنده آقای مهدویان فیلمی در ژانر معمایی و اجتماعی با محوریت معضل مهم و دامنگیر این روزهای کشور یعنی فساد اقتصادی و آقازادگی هست. فیلم جسارت بیان حرفش را بطور کمال و تمام آنطور که انتظار می رود و نور تاباندن بر لایه های پنهان تر ندارد.

فیلم به نظرم یک فیلم نسبتا معمولی پلیسی اما خوش ساخت و داستان محور هست و شاید تماشای زخم کاری توقع من را از کارهای آقای مهدویان بالا برده است! بار اصلی فیلم بر دوش جواد عزتی است که به خوبی همچون گذشته از عهده شخصی سازی کاراکترش در این فیلم بر آمده است.

عزتی مرد قانونی در آستانه بازنشستگی البته با شیوه های منحصر به فرد خودش همراه با شیوه هایی غیر معمول است که همین موضوع اورا متفاوت کرده و نقشش را جذاب تر و دیدنی تر نموده است.

حالا چرا اسم فیلم مرد بازنده است؟ نظر شما چیه ؟ البته اگر فیلم را دیدید؟

در کل من فیلم را دوست داشتم و از اینکه در پرده عریض سینما به تماشایش نشستم و منتظر نشدم تا در تلویزیون ببینمش راضی هستم.

راستی در ایام ماه مبارک رمضان سینما ها نیم بها است (((-:

 

۰۱/۰۱/۲۶
سارا سماواتی منفرد

جشنواره فیلم فجر

فیلم نوشت

کرونا

نظرات  (۳)

سلام.سلام.سلام
اصن پوسترشو که میبینی میگی باید ببینمش؛).
پاسخ:
ســــــــــلـــــــا م

چه خوب ... پوستر اصلی فیلم احتمالا همینه ((-:

حالا اگه دیدین و یادتون بود اینجا چند خطی بنویسید.

ممنون از نگاهتون.
من که خیلی اهل فیلم نیستم ولی مردا بیچاره ها غالبا. بازنده ن ...
:))))

نیم بهاش چقدره؟ من آخرین بار ۲۵۰۰ بود فکر کنم رفتم
:)))
پاسخ:
سلام

ممنون

آخه ... بمیرم براشون (((-:

قیمت بلیط سینما الان ۴۵۰۰۰ تومان است که در ماه رمضان با ۵۰ درصد تخفیف شده ۲۲۵۰۰ تومان

فکر کنم خیلی وقت باشه که سینما نرفتید قیمت ها طوری شده که اگه یک مدتی باهاشون سر و کار نداشته باشیم وقتی مجدد صحبت میافته آدم فکر می کند مثل اصحاب کهف بودیم و در خواب طولانی و الان بیدار شدیم متاسفانه.

طاعاتتان این روزها مقبول درگاه الهی ...
سلام طاعات و عبادات قبول.
متاسفانه اینقدر وقتم کمه که فرصت دیدن فیلم هم ندارم ولی سعی می کنم حتما ببینم این فیلم رو . ممنون از معرفی فیلم .
پاسخ:
سلام

ممنون قبول حق باشد و طاعات و عبادات شما هم قبول باشه.

مرسی از نگاهتان (((-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">