مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

 

یک موقع هایی هست که دلت از همه چیز ، از زمین و زمان گرفته و حوصله هیچ چیز را نداری و حال دلت اصلا خوب نیست و خسته و کلافه هستی و راستش را بخواهید اصلا دوست نداری هیچکس را ببینی و حتی حرف بزنی.

خیلی روزها پیش آمده که درگیر همچین احساسی بودم مخصوصا وقتی یک روز سخت کاری را پشت سر گذاشته باشم که با یک ترافیک مزخرف صبحگاهی شروع شده و کلی جر و بحث و استرس تو محل کار را هم پشت سر گذاشته باشم و تازه خسته و بی حوصله رسیدم خانه و در را باز کردم و چشمتان روز بد نبیند با کلی ظرف های نشسته شب قبل که تو سینک آشپزخانه منتظرم بودند رو به رو شدم و هنوز از شرشون خلاص نشدم که این فکر که باید برای شام چی بپزم که ناهار فردامون هم باشه.

حالا این یک طرف قضیه هست و طرف دیگه چیزهایی هست که حالت را یک دفعه از این رو به آن رو می کند و اصلا انگار نه انگار و همه آن کلافگی که داشتی به آنی دود می شود و به آسمان می رود ...

بیشتر وقت ها که وضو می گیرم و نماز عصرم را می خوانم واقعا خیلی آروم و سبک می شم ولی گذشته از این اگر بخواهم به یک چیز ساده اشاره کنم موقعی است که زنگ می زنم به مادرم و باهاش حرف می زنم و همون چند دقیقه حال و احوال و گاهی درددل و شنیدن صدای آرامش بخشش و مهربانش بهترین حال خوب کن دنیا برای من هست.

 

                                          

 


 

پ.ن

 

۱- ممنون از حاج خانم عزیز که من را قابل دانستند و به این چالش دعوت کردند.

۲- اولش نمی خواستم کسی را به این چالش دعوت کنم چون تا حالا این کار را انجام نداده بودم ولی دوست دارم از 

آقای اینجانب

و

آقای مرآت

دعوت کنم که اگر دوست داشتند تو این چالش شرکت کنند.

۳- راستی اگر شرکت کردید حتما تو صفحه اصلی چالش هم نظر بگذارید تا جزو شرکت کنندگان قرار بگیرید.

۴- با پوزش عکس مامانم را هم نمی توانستم بگذارم پس به جایش عکس تلفن که وسیله شنیدن صدای جادویی اش هست را گذاشتم wink

۵- برای سلامتی همه مادر و پدرهای خوبمون همین الان از ته دل از خدا بخواهیم که بزرگترین نعمتش یعنی سلامتی را بهشون هدیه کند

۰۰/۰۷/۲۳
سارا سماواتی منفرد

حال خوب

دل نوشت

مادر

نظرات  (۸)

۲۳ مهر ۰۰ ، ۱۱:۲۵ حاج‌خانوم ⠀
سلام
ممنون که دعوتم رو قبول کردین...
خدا حفظ کنه مامان‌ها رو که در همه حال، هوامون رو دارن!
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم لطف داشتید.

ان شالله خدا حافظشون باشه.
۲۳ مهر ۰۰ ، ۱۴:۳۰ لیلا خدایار
خدا مادرتون رو براتون حفظ کنه.
پاسخ:
سلام

ممنون که خواندی

ان شا االله و خدا مادر شما را هم سلامت بداردشان ((-:

سلام :)
خیلی هم عالی
خدا حفظشون کنه
عکس تلفن منزل رو می‌گذاشتید😉
پاسخ:
سلام

مرسی که خواندنی  ((-:

ان شا االله و خدا مامان شما را هم سلامت بداردشان

آره می شد اما من همیشه از تلفن این تلفن ها تو ذهنم هست و خیلی دوست دارم این شد که این عکس را گذاشتم  ((-:
۲۳ مهر ۰۰ ، ۱۶:۳۶ یاس ارغوانی🌱
یکی از بزرگترین منابع آرامش و شادی و حس خوب رو بیان کردین . مادر! صحبت کردن با مامان مثل زنده شدن یک مرده همینقدر تاثیر خوب داره :)
ان شاءالله سایه مادرتون مستدام و خدا شمارو برای همن حفظ کنه 🥰
پاسخ:
سلام
مرسی عزیزم خیلی لطف داری، همینطوره واقعا .
از ته دل آرزو می کنم که خدا همه مامانا را از جمله مامان شما براتون حفظ کنه.
سلام.
متشکرم از دعوت شما

نمیشه دعوت را نپذیرفت.
می نویسم. ولی اگر چنگی به دل نزد به خوبی خودتون ببخشید.
پاسخ:
سلام

ممنونم که می نویسید همین مهمه و مطمئنا با قلمی که از شما سراغ دارم خوب خواهد شد

((-:

۲۳ مهر ۰۰ ، ۱۹:۵۰ بانوچـه ⠀
خدا حفظش کنه
پاسخ:
سلام
ممنون از شما

((-:
۲۴ مهر ۰۰ ، ۰۹:۱۸ لیلا خدایار
متشکرم. ان شاءالله.
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم .
سلام
اطاعت امر شد
فقط ببخشید، خیلی با اهداف چالش همخونی نداشت

ضمنا خدا بشما و خانواده محترم به خصوص والدین خودتون و همسر محترم سلامتی و عاقبت بخیری بده

یه سوال، شما نماز عصرتون رو جدا از نماز ظهر میخونین؟
پاسخ:
سلام

ممنون که دعوتم را قبول کردید و شرکت نمودید.

همچنین ان شالله خدا به خانواده شما و همسرتون سلامتی و عاقبت بخیری بدهد.

من وقت ناهار و نمازم حدود نیم ساعت است و فرصت خواندن نماز عصرم را سر کار پیدا نمی کنم و خانه می خوانم و بهتر هم هست چون خانه یک حال دیگه ای بهم می دهد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">