مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

سالی که گذشت ...

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۷:۰۰ ب.ظ

 

نمی خوام غُرزده باشم اما سالی که گذشت را اصلا دوست نداشتم.

در مورد ایران و جهان و امثالُهم نمی گویم حرفم در مورد خودم هست.

امسال بی هیچ تحولی در فضای اضطراب و نگرانی ناشی از کرونا به سرعت برق و باد گذشت.

من همان جایی که بودم هستم و کلا درجا زدم و به نسبت دیگران شاید عقبگرد هم کردم.

منظورم در مورد برنامه های شخصی و علایق شخصی ام هست و اصلا امسال کارنامه خوبی برای خودم نداشتم.

این را چند روز مانده به سال جدید می گویم تا عزمم را برای بهتر شدن و تغییرات و انجام تکالیف برزمین مانده در سال جدید جزم کنم.

تا از خودم انتقاد نکنم و تصمیم درونی به تغییر نگیرم حرکتی را شروع نمی کنم.

امثال خیلی تنبل بودم ...

امسال را دوست نداشتم ...   

 

شما چطور ؟؟ امسال را دوست داشتید ؟

 

     

۹۹/۱۲/۲۳
سارا سماواتی منفرد

دل نوشت

روزمرگی های من

نظرات  (۹)

اون چراغا(البته اگه چراغ باشن) یکیش شبیه مین ضد نفره و بزرگه مین ضد تانک
:))

از چه میدون مینی قسر در رفتینا
:))))

+ ان شالله امسال و هر سالتون پر از سلامتی و دلخوشی و رضایت باشه
پاسخ:
سلام
آره واقعا امسال حضور در اجتماع با این ویروس کرونا که مثل مین ضد نفر در هر جایی می تونه باشه مثل حضور در میدان مین هست.
( اینا چراغ هستند !)

ممنونم
برای شما هم همچنین و پیشاپیش سال خوبی را با شادی و سلامتی در کنار خانوادتون شروع کنید (((-:
خیلی سخت بود برام ولی سعی کردم پیشرفت کنم و همچنان سعی خواهم کرد (:

اون گردی های داخل عکس چیه؟ (یک عدد زیادی کنجکاو🤦🏻‍♀️😅)
پاسخ:
سلام
واقعا سخت بود
موفق باشی و سال خوبی در پیش داشته باشی
لامپ تو زمین کار کردن ... ( عکاسیم یک دفعه الکی گل کرد )
اما تداعی کننده میدان مین هست.
کرونا تو کوچه و خیابان در کمین آذم ها مثل همین میدان مین ها هست !!

سلام
من ماهای اخیر اصلا راضی نبودم.ودر کل فرق نداره برام چون مثل سال های قبل به عبد بودن خودم که نرسیدم.
پاسخ:
سلام حسانه جون
من این نیمه دوم سال خیلی خیلی از خودم ناراضی هستم اصلا خوب نبود
ان شالله شما سال نو را به خوبی و توام با رضایت و موفقیت شروع کنی.

مرسی ازت (((-:
سلام
عزیزم
ان شالله یه تغییر حال اساسی داشته باشه
ممنونم بابت دعای خیرت
همچنین باهام
پاسخ:
ممنونم
ان شا الله
سلام :)
مرسی، همچنین :))
چه جالب :)
پاسخ:
(((-:

مثل موقعی که ابرها را شکل های مختلف حیوانات و کله آدم و ماهی و موج و ... تصور می کردیم ...
سلام
من خوب نبودم ولی بدم نبودم.
۵۰ ۵۰
به یه سری از ترس‌ها غلبه کردم.ولی میشه گفت مثل همه الکی منتظر تموم شدن این اوضاع مسخره موندم و الاف شدم.


این چه جور طراحیه؟؟آدم استرس میگیره:/
پاسخ:
امیدوارم سال جدید برات خیلی خیلی خوب خوب باشه

شاید باید به روال عادیمون برگردیم اما سخته ...

من هم خوشم نیامد راستش بیشتر فکر می کردم مثلا تو فضا وایستادم اونا هم سیاره ها هستند ((-:
بد نبود اما خیلی خوب هم نبود،
به امید خدا سال جدید با برنامه بهتر و عزم و اراده قوی تر
به سوی اهدافمون...
البته از این ١ هفته نباید غفلت کرد :)
پاسخ:
سلام
خدا را شکر
من هم همین قصد را دارم ان شا الله
مرسی و آرزوی موفقیت و سلامتی تو سال جدید
۲۴ اسفند ۹۹ ، ۰۹:۲۷ محسن رحمانی
سلام
کلا پیشرفتی نبود یعنی کرونا نذاشت کسی پیشرفت کنه.
امیدوارم سال جدید سال خوبی باشه برای همه و توی این سال جدید کرونا بندوبساتشو جمع کنه و بره.
پاسخ:
سلام
برای من هم همینطور یجور دچار افسردگی کرونایی شدیم
ان شاالله برای همه سال خوبی در پیش باشد.

ممنون ازتون
سلام
واقعا این دوسال از 98 تا الان سال های بدی بودن. سخت برای همه در همه نوع و ابعاد!
امیدوارم واقعا1400 خوب باشه.
دلتون پراز امید و شادی:)
پاسخ:
علیک سلام

امسال ضعیف تر بود
من هم امیدوارم سال 1400 برای همه خوب و بهتر باشه
دل شما هم پر از امید و انرژی باشه و اتفاقات خوب انتظارت را تو سال جدید بکشد (((-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">