مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ایستاده در غبار

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۰۷:۲۳ ب.ظ

 

... معرفی فیلم ...

 

تیرماه شصت و یک احمد متوسلیان در جایی از تاریخ گم شد.

 

اول فکر می کردم با یک فیلم سینمایی طرف هستم اما همان ابتدا متوجه شدم فیلم سینمایی هست اما از نوع مستند - روایتی.

بر خلاف انتظارم تا پایان مرا همراه خود برد چراکه می خواستم داستان این مرد گم شده را ببینم و بدانم که او که بود و چرا گم شد ؟؟

آخر کار یک جورایی عاشق شخصیتش و عملگرایش شدم و تحسینش کردم.

مردی که شاید سابقه مبارزاتی آنچنانی نداشت اما خوب ظاهر شد.

فکر نمی کردم از چنین شخصیتی خوشم بیاید ولی بازی خوب هادی حجازی فر خیلی شخصیت توسلیان را تو فیلم باور پذیر کرده بود.

این فیلم تولید سال نود و چهار به کارگردانی محمد حسن مهدویان هست و در جشنواره فیلم فجر هم به نمایش در آمد.

نظرم و برداشت شخصی ام در مورد اینکه چه اتفاقی برای احمد متوسلیان افتاد را نمی گویم ... شاید وقتی دیگر !

ولی به روایت شاهدان عینی ایشان به دست شبه نظامیان مسیحی تندروی لبنانی مورد حمایت اسرائیل موسوم به فالانژها ربوده شدند و هنوز با گذشت بیش از سه دهه همچنان سرنوشتشان در هاله ای از ابهام است و شاید برای همیشه هم در ابهام باقی بماند.

اگر به فیلم های تاریخی و روایی علاقه دارید حتما ببینید .

 

پ.ن

هم دانلود می توانید بکنید و هم از فیلمیو می توانید ببینیدش )

 

                                     

۹۹/۱۲/۲۴
سارا سماواتی منفرد

نظرات  (۳)

فیلم رو دیدم اما دانستم چقدر مختصر و خوب میتوان از آن نوشت، خیلی خوب بود :))
پاسخ:
ممنون فاطمه جون
خوشحال شدم که خوشت آمده .

(((-:
۲۴ اسفند ۹۹ ، ۱۹:۴۵ محسن رحمانی
سلام
اسم فیلم رو زیاد شنیدم ولی ندیدمش.ممنون بابت معرفی.
پاسخ:
سلام

خواهش می کنم

اگه فیلم تاریخی دوست دارید ببینیدش خوبه (((-:
سلام و درود
رفت تو لیست :)
ممنون بابت معرفی
پاسخ:
سلام

خواهش می کنم .

چه خوب ((-:

ان شا الله خوشتون بیاد و من هم رو سفید بشم ((-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">