مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

آدمی به کلمه زنده است ...
مــخــــروطـ نـاقـص مشــــکـی مــن

اینجا برای من

همچون فانوس کوچک نقره ای

خانه مادربزرگ است !

فانوسی که شاید کم نور باشد !

اما روشن می کند !

تا شاید که بتوانم پیش پایم را ببینم ...

-----------------------------------

استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است.

اگر مطلبی را دوست داشتید حتما نظر بدهید.

ممنون می شوم که وقت می گذارید.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

حضرت آرام و قرار

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۱۵ ب.ظ

 

اگر ایران تو را نداشت این همه بغضِ در گلو مانده ، این همه زخمِ بر جان خورده ، این همه داغِ بر دل نشسته ، این همه درد را کجا مرهم می گذاشتیم ؟

در میانِ غربت و نامردمانی ها کجا پناهمان می دادند؟

حضرت آرام و قرار اگر در این سرزمین نبودی ، توکه نه ، اما ما چقدر غریب می ماندیم ...

 

 

پ.ن

نویسنده این متن مژده لواسانی.

داشتم فکر می کردم کاش الان تو مشهد و حرم امام رضا بودم که این متن را دیدم و حالم را خیلی خوب کرد 😊

نظرات  (۵)

۰۷ آبان ۹۸ ، ۱۶:۳۲ آب‌گینه موسوی
من هم دعاگوی دوستانِ وبلاگی بودم. :)
پاسخ:
التماس دعا 😊 حاجت روا باشی 
۱۲ آبان ۹۸ ، ۲۰:۳۴ اشکان ارشادی
سلام
خیلی زیباست که پ ن رعایت می کنید ، بسیار عالی ، همچنین نظر شما برای من واقعا ارزشمنده.
پاسخ:
دوست ندارم یک وقت اون بنده خدایی که مطلب متعلق بهش است تصور نادرستی داشته باشد.

۱۵ آبان ۹۸ ، ۲۳:۴۵ ناشناسِ پُر حرف!
ان شاالله زودتر قسمتتون بشه
پاسخ:
سلام
ممنون عزیزم ان شا الله همه به مراد دلشون برسند .
😊💐
۱۵ آبان ۹۸ ، ۲۳:۴۵ ناشناسِ پُر حرف!
ان شاالله زودتر قسمتتون بشه
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۱:۱۱ سجاد عبدی
چه دلتنگ شدم یهو ...
پاسخ:
سلام
ان شاالله طلبیده شید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">